Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Zatlappen?

falcone
Forum-lid

falcone 21 dec 2006 20:35

Als men zietwelke al dan niet prestatiebevorderende rotzooi men soms voor de rest neemt... dan lijkt een biertje ...  wel zeer klein bier te zijn.
Wat egdacht van de xtc uitstapjes van ullrich of de cocainebonbons van simoni , dat verhaal wil ik eventueel nog wel geloven is ook vrijgesproken)... of straffer nog de pot belge partyanaimals zoals virenque , hervé, de gebroerders roux etc. Of de ervaringen van willy voet inzake feestjes met de nationale ploeg waar men van het WK in colombia vooral de coke onthoude.
Ok een renner moet zijn alcoholgebruik matigen.Maar als je dan weet wat VDB allemaal liggen had... dan lijkt een biertje mij net even gezonder.

sjezer
Forum-lid

sjezer 21 dec 2006 21:13

Volgens mij gaat het erom dat alcohol prestaties in de weg staat, zeker als je praat over een halve fles wijn en 3 biertjes. Dat toch redelijk wat! Bij dagelijks gebruik val je onder de categorie "verslaafd". Zelf vind ik dat je in het seizoen alcohol moet vermijden (geld voor topsporters in het algemeen), laat staan roken voor duursporters.

pantani
Forum-lid

pantani 22 dec 2006 00:41

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 21 December 2006

Quote: Origineel geplaatst door pantani op 21 December 2006

Op dit moment ben ikzelf zwaar weg!!!
Zeker een fles of 2,ni normaal!!!!

Wat, twee flessen whisky, twee flessen wijn, twee flessen alcoholvrij bier...?

Witte wijn.
En nog beetje andere dingen doorheen.Iets gegeten en tga alwa beter!
il magnifico

dries
Forum-lid

dries 24 dec 2006 13:16

Quoten: Origineel geplaatst door falcone op 21 December 2006

Als men zietwelke al dan niet prestatiebevorderende rotzooi men soms voor de rest neemt... dan lijkt een biertje ...  wel zeer klein bier te zijn.
Wat egdacht van de xtc uitstapjes van ullrich of de cocainebonbons van simoni , dat verhaal wil ik eventueel nog wel geloven is ook vrijgesproken)... of straffer nog de pot belge partyanaimals zoals virenque , hervé, de gebroerders roux etc. Of de ervaringen van willy voet inzake feestjes met de nationale ploeg waar men van het WK in colombia vooral de coke onthoude.
Ok een renner moet zijn alcoholgebruik matigen.Maar als je dan weet wat VDB allemaal liggen had... dan lijkt een biertje mij net even gezonder.

Bovenstaande was in de winter! Hetgeen nu bij lotto was in volle seizoen!
En wat de renners allemaal in de winter uitsteken wilt ge ni weten....
Boonen zat soms ook in "afterclub" Space in Antwerpen...

Plaats reactie