Heb nu ongeveer een maand mijn nieuwe Bianchi 929SL Carbon en ik heb tijdens het oppoetsen een oneffenheid/plekje gevonden, wat onder de lak zit maar zichtbaar als er op een bepaalde manier licht op valt, rond dit plekje zie je ook een klein streepje kleurverschil (celeste groen). Tevens zie ik ook kleine luchtbelletjes/plekjes op andere plaatsen. Dit alles op de bovenbuis.
De lak zit er goed op (althans op dit moment), dit is niet het probleem alleen ben ik heel erg precies en zuinig op deze fiets en vraag ik mij af of dit een probleem kan worden en of dit normaal is/kan gebeuren ?
Graag jullie mening/reactie hierop. Volgens mijn FM kan dit gebeuren en is het niet iets om mij zorgen over te maken, er zit een jaar garantie op de lak en volgens hem komen lakproblemen binnen een jaar naar voren.
Lakprobleem ?
Ik zou ne zeker zorgen maken over de luchtbelletjes op den duur worden deze groter en met invloeden van buiten af(zweet) worden het grote witte plekken.en zeker niet met een kluitje in het riet laten sturen straks is het jaar garantie voorbij en geeft er niemand meer thuis