Vandaag gefietst in 2007?
-
- Forum-lid HC
Zo nog even voor het eten 55 km weggetrapt, weer een "dikke"oostenwind!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Afgelopen zondag me weer vreselijk lopen uitsloven. Eerst een soloritje en daarna een rit met de club. Het was aanzienlijk drukker als 1 week eerder .....
Zondag: 3 u 45 min. 112 km.
Gisteren lekker rustig uitgepeddeld (maandag geen tijd ) op m'n gewone sportfiets. Merk namelijk dat er vaak van Herstel trainingen op m'n racer maar weinig komt. Verleiding om toch ff wat harder te gaan knallen is vaak te groot....
Zondag: 3 u 45 min. 112 km.
Gisteren lekker rustig uitgepeddeld (maandag geen tijd ) op m'n gewone sportfiets. Merk namelijk dat er vaak van Herstel trainingen op m'n racer maar weinig komt. Verleiding om toch ff wat harder te gaan knallen is vaak te groot....
"Afstappen is geen optie"
Vandaag voor het eerst weer eens met de fiets naar het werk, dat is "slechts" 46 km bij de korste route enkele reis. Immers, nu met de zomertijd is er weer voldoende licht s'avonds en het zou mooi weer worden ....
Maar ik had het koud op de fiets. Vertrok om 6:45 , maar mijn HAC gaf aan dat het slechts 1 graad boven 0 was, op zijn laagst (tussen heerde en Apeldoorn, lans het kanaal) In Apeldoorn zelf ging het naar de 5 graden
En niks geen warme handschoenen of overschoenen...
Merkte de kou overigens ook in mijn fietstempo
Gelukkig hebben we warme douches op 't werk
Maar ik had het koud op de fiets. Vertrok om 6:45 , maar mijn HAC gaf aan dat het slechts 1 graad boven 0 was, op zijn laagst (tussen heerde en Apeldoorn, lans het kanaal) In Apeldoorn zelf ging het naar de 5 graden
En niks geen warme handschoenen of overschoenen...
Merkte de kou overigens ook in mijn fietstempo
Gelukkig hebben we warme douches op 't werk
En nu met z,n vieren kop over kop; 75 km met een gemiddelde van 30,5 km/u.
Ronde Venray-Horst-Sevenum-Horst-Griendsveen-Horst-Venray. Lekker weer om te fietsen en nog tot 20.00 uur licht. Nu maar even een paar dagen rust.
Ronde Venray-Horst-Sevenum-Horst-Griendsveen-Horst-Venray. Lekker weer om te fietsen en nog tot 20.00 uur licht. Nu maar even een paar dagen rust.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
-
- Forum-lid
FF terugkijken op de fietsweek(Nu rust tot zondag):
Zondag Tecklenburg: 105 km met 1750 HM
Maandag:Werk heen en terug->32 km
Dinsdag:Werk heen en terug->32 km.... daarna 80 KM (waaronder 1e keer baantraining Oldenzaal)
Vandaag: Werk heen en terug->32 km. daarna een rustige duurtraining van 80 km (32,5 Gem).
Zondag Tecklenburg: 105 km met 1750 HM
Maandag:Werk heen en terug->32 km
Dinsdag:Werk heen en terug->32 km.... daarna 80 KM (waaronder 1e keer baantraining Oldenzaal)
Vandaag: Werk heen en terug->32 km. daarna een rustige duurtraining van 80 km (32,5 Gem).
Gisteren met het mooie weer Heijen-Gennep- Oeffelt-Rijkevoort-St Anthonis-Oploo-Rips -Middenpeelweg- Elsendorp- Afslag Mill-St Hubert-Haps-Oeffelt-Gennep- -------? nog 1 km tot thuis PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS dus het laatste stuk maar gelopen omdat ik het de moeite niet vond om er een nieuwe binnenband op te leggen.
60km in 2:11 is toch bijna 28 gem
60km in 2:11 is toch bijna 28 gem
cornelli racing cycles Uden
Hmm ik geloof datik de enigste ben opdit forum.Maar affijn Heijen-Afferden-Oud Bergen-Ayen-Well- Airport Weeze- Oberhelsum-Nieder Helsum-Hulm-Siebengewals-Hassum-Hommersum-Ottersum-Gennep-Heijen...
56km 2:01 = 27,7 gem
56km 2:01 = 27,7 gem
cornelli racing cycles Uden
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 30 Maart 2007
Hmm ik geloof datik de enigste ben opdit forum.
Nee hoor, ik kijk heel geinteresseerd waar jij dagelijks heen fietst.
(overigens vanochtend zelf 40 km door de dichte mist gereden)
Hmm ik geloof datik de enigste ben opdit forum.
Nee hoor, ik kijk heel geinteresseerd waar jij dagelijks heen fietst.
(overigens vanochtend zelf 40 km door de dichte mist gereden)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 30 Maart 2007Hmm ik geloof datik de enigste ben opdit forum.
Dacht 't niet, hoor maar sommigen gaan niet elke dag fietsen. Wil ik wel, daar niet van maar soms vind ik rust ook van belang.
Dacht 't niet, hoor maar sommigen gaan niet elke dag fietsen. Wil ik wel, daar niet van maar soms vind ik rust ook van belang.
race: S-Works Tarmac \'06
-
- Forum-lid
Vandaag de atv-dag benut om te fietsen. Vanuit Nijmegen even op familiebezoek in Oosterhout (nb) geweest. Daar waar mogelijk over de dijk langs de Maas gefietst. Er was volgens de voorspelling kans op regen en onweer, maar vooral op de heenweg veelal zon. Op terugweg wat tegenwind waardoor laatste kilometers wat moeizaam gingen. Maar nu na 197 km voldaan uitrusten op de bank.