Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

theriddler
Forum-lid

theriddler 18 mar 2007 19:23

vandaag om half negen bij 3-bergen vertrokken voor een DTC tochtje, tot dan toe 21 inschrijvingen,mezelf door weer en wind helemaal leeg gereden. Echt weer voor vlaanderen!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 18 mar 2007 21:08

Vandaag de vergissing gemaakt om 's morgens te gaan fietsen. De eerste kilometers was het droog, daarna zware windstoten en stevige regen- en hagelbuien over me heen gekregen. Ik heb het de hele winter niet zo koud gehad als vandaag. 's Middags klaarde het op.
Toch nog 60 kilometers op de teller.

tyrion
Forum-lid

tyrion 18 mar 2007 23:19

Zo verstandig geweest om 's middags te gaan fietsen. Alhoewel.... er stond me toch een pleur wind. Op een gegeven moment reden we een bruggetje op met een snelheid van 16,7 km/u, een absoluut laagterecord in mijn wielerloopbaan. Ik weet nog dat ik dacht: nog even en ik ga lopen..  Met de wind mee was trouwens heerlijk, maar toen hadden we ons kruit al bijna verschoten in vijf kwartier buffelen tegen die wind in.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

trudie
Forum-lid

trudie 19 mar 2007 10:54

Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 18 Maart 2007

Vandaag de vergissing gemaakt om 's morgens te gaan fietsen. De eerste kilometers was het droog, daarna zware windstoten en stevige regen- en hagelbuien over me heen gekregen. Ik heb het de hele winter niet zo koud gehad als vandaag. 's Middags klaarde het op.
Toch nog 60 kilometers op de teller.

Ze hadden dat slechte weer ook helemaal niet voorspeld.

toni
Forum-lid

toni 19 mar 2007 13:57

Vanmorgen 06:30 bleek de ophaal brug over het wilhelmina kanaal bij Beek-en-Donk spekglad te zijn. Zelfs met mijn MTB net 2.4" terrein banden kon ik nog maar ternauwernood een val voorkomen. Fiets uit laten rollen tot in de berm. Wel een goede manier om echt wakker te worden!!! Verder perfect weer, in ieder geval droog. Vanavond naar huis zal het wel weer huilen met de pet op zijn. KNMI voorspelt 90% neerslag kans.....

neos
Forum-lid

neos 19 mar 2007 17:08

IVm het klote weer  na de middag maar de ragger gepakt (na 1 weekje rust voor hem) er was nu al met pekel op de fietspad gegooid die zal dus nog wel op moeten anders krijgt de gemeente haar quotum volgend jaar niet.
Was wel lekker modderig in het bos van Afferden en Bergen en net als Toni al zei erg slipperig ( maar niet door opgevroren weggedeelten) toch nog 1:52 gecrosst.
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid

cor01 20 mar 2007 22:00

Vanochtend op weg naar mijn werk goed opgelet bij een houtenbrugje hier in de wijk. Enkele maanden geleden ging ik daar nog genadeloos op m'n bek toen ik er net ff te wild op reed terwijl je van verre al kon zien dat het er spiegelglad was.....
Afgelopen zondag onze eerste clubrit gereden. Het was weer een gedenkwaardig "Smoesjes" rit. Eerst dwars door de stormbuien heen richting Oisterwijk. Vervolgens met de wind in de rug terug naar huis.
Nog helemaal krom gelegen van het lachen toen we een stuk door de modder moesten lopen (weg lag open) vlak bij Boxtel. Onze cyclocrossers zouden wel eens ff laten zien dat je daar gewoon doorheen kon fietsen. Je weet wel, van die grote ijzeren bouwplaten met een laag modder erop.Even later lagen ze dus allebei languit in de modder....Rare jongens die cyclocrossers...Want vervolgens sprongen ze allebei in een sloot om de modder van zich af te spoelen.Nat waren ze toch al...
Zondag: 3 u 30 min. 100 km D1 t/m D3
Maandag kort Herstel ritje met mijn sportfiets._________________
"Afstappen is geen optie"

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 21 mar 2007 00:54

Vanavond op de baan lekker een uur of twee gefietst.
Gisteren kleine 40 km tussen de buien door met een partij wind!
Ik had goed gekozen want had terug de wind in de rug
"Try not. Do or do not......there is no try"

neos
Forum-lid

neos 21 mar 2007 19:37

Nnnnnnnnnog steeeeeds   erggggggg kkkkkkkkkkoud dus daarom maar 1:40 =41km Heijen-Gennep-Milsbeek-Middelaar- Linden-Beers-Vianen-Cuyk-St Agatha-Oeffelt- Gennep -Thuis. Meteen lekkker onder een lauwe does.
cornelli racing cycles Uden

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 25 mar 2007 16:20

Gisteren voorjaarsklassieker 120 km vanuit Scherpenzeel, leuk tochtje met diverse klimmen op de Utrechtse heuvelrug. Vandaag nog 90 km over de Hollandse rivierdijken, pffttttt wat een berg wind!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 25 mar 2007 18:07

Net effe op mijn gewone fiets naar het Amsterdam Rijnkanaal gefietst om de koers van het Groene Hart te bekijken. Drie peletonnetjes gezien 'klimmend' tegem de brug... Onze Twentse Rabo goed in beeld gehad. Zelf ook nog een paar bruggetjes gefietst, dikke wind tegen.. Zwaar hoor.

Plaats reactie