sticker verwijderen
-
mistermichel
- Forum-lid
Hoe kan ik een sticker veilig verwijderen van een carbon frame
ff de fohn erop, krabben met (plastic!) bandenlichter.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Heb ik ook nog een vraagje over. Mijn FM heeft een sticker op mijn frame geplakt en die wil ik er ook vanaf hebben eigenlijk (niks tegen mijn FM maar vind zonder mooier). Nu wil het feit dat dit een dik onding is en een fohn erop voor geen meter helpt, zijn er andere methoden?
Groet
Joost
Groet
Joost
Quoten: Origineel geplaatst door Joshua op 08 Januari 2007
Heb ik ook nog een vraagje over. Mijn FM heeft een sticker op mijn frame geplakt en die wil ik er ook vanaf hebben eigenlijk (niks tegen mijn FM maar vind zonder mooier). Nu wil het feit dat dit een dik onding is en een fohn erop voor geen meter helpt, zijn er andere methoden?
Groet
Joost
Is trouwens een Alu frame!
Groet
Joost
Is trouwens een Alu frame!
Ik heb in de zomer de stickers van een Mavic Cosmic Elite wiel afgehaald. Ze waren losgekomen en kvond het zo geen zicht meer. De stickers zaten er gewoon opgeplakt en voorzichtig proberen los te krabben met men nagels. Ook fohn gebruikt. Voor de plak die er dan nog opzat met een vodje gedopt in fohn eraf proberen te krijgen. Was er niet op één, twee, drie af te krijgen, maar uiteindelijk was het dan wel een propere velg.
Quote: Origineel geplaatst door Joshua op 08 Januari 2007
Heb ik ook nog een vraagje over. Mijn FM heeft een sticker op mijn frame geplakt en die wil ik er ook vanaf hebben eigenlijk (niks tegen mijn FM maar vind zonder mooier). Nu wil het feit dat dit een dik onding is en een fohn erop voor geen meter helpt, zijn er andere methoden?GroetJoost
ik los dit altijd heel simpel op: vooraleer je je geld op tafel legt zeg je tegen je fm dat je geen reclame van zijn zaak op je fiets wil. Ze maken heus geen bezwaar want ze willen die fiets immers aan je verkopen. Je moet er alleen wel aan denken om het te vragen hé.
Nu is het natuurlijk een beetje laat om daar mee aan te komen dus je zou er wel eens mee kunnen zitten... spijtig.
Heb ik ook nog een vraagje over. Mijn FM heeft een sticker op mijn frame geplakt en die wil ik er ook vanaf hebben eigenlijk (niks tegen mijn FM maar vind zonder mooier). Nu wil het feit dat dit een dik onding is en een fohn erop voor geen meter helpt, zijn er andere methoden?GroetJoost
ik los dit altijd heel simpel op: vooraleer je je geld op tafel legt zeg je tegen je fm dat je geen reclame van zijn zaak op je fiets wil. Ze maken heus geen bezwaar want ze willen die fiets immers aan je verkopen. Je moet er alleen wel aan denken om het te vragen hé.
Nu is het natuurlijk een beetje laat om daar mee aan te komen dus je zou er wel eens mee kunnen zitten... spijtig.
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafwonde denk ik ook...