Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Bianchi1885 Alu Hydro Carbon/Chorus 10-sp
Sorry, foto is veel te groot uitgevallen en kan niet meer corrigeren.(je kan de fiets nu wel in detail bekijken)
Op en top Italiaanse fiets, in zeer goede staat. Licht en stijf frame, een van de beste van Bianchi.
Twee seizoenen mee gereden(recreatief)
Chorus 10-speed,Mavic Cosmos wielen en carbon zadelpen.
Prijs:900 euro.
Op en top Italiaanse fiets, in zeer goede staat. Licht en stijf frame, een van de beste van Bianchi.
Twee seizoenen mee gereden(recreatief)
Chorus 10-speed,Mavic Cosmos wielen en carbon zadelpen.
Prijs:900 euro.
Quoten: Origineel geplaatst door pascalsimons op 03 Februari 2007
HeeejZou je nog wat meer specificaties van de fiets kunnen geven? Wat weegt hij?Pascal
Gewicht van de fiets is ong.8.5kg (frame + vork = 2kg)
Torsiestijfheid=105, vorkstijfheid=52, bracketstijfheid=53. Is dus een behoorlijk stijve fiets en toch comfortabel door de carbonvorken.
Geometrie = allround.
HeeejZou je nog wat meer specificaties van de fiets kunnen geven? Wat weegt hij?Pascal
Gewicht van de fiets is ong.8.5kg (frame + vork = 2kg)
Torsiestijfheid=105, vorkstijfheid=52, bracketstijfheid=53. Is dus een behoorlijk stijve fiets en toch comfortabel door de carbonvorken.
Geometrie = allround.
Heeej
Bedankt voor je reactie. Kun je eventueel wat meer specificaties hier zetten of mij mailen op pascalsimons1@hotmail.com??? Heb je nog meer foto's en dergelijke? Heb zeker interesse
Groetjes Pascal
Bedankt voor je reactie. Kun je eventueel wat meer specificaties hier zetten of mij mailen op pascalsimons1@hotmail.com??? Heb je nog meer foto's en dergelijke? Heb zeker interesse
Groetjes Pascal
Quoten: Origineel geplaatst door pascalsimons op 05 Februari 2007
HeeejBedankt voor je reactie. Kun je eventueel wat meer specificaties hier zetten of mij mailen op pascalsimons1@hotmail.com??? Heb je nog meer foto's en dergelijke? Heb zeker interesseGroetjes Pascal
Ik heb je een mail gestuurd en een paar extra foto's.
Groeten
HeeejBedankt voor je reactie. Kun je eventueel wat meer specificaties hier zetten of mij mailen op pascalsimons1@hotmail.com??? Heb je nog meer foto's en dergelijke? Heb zeker interesseGroetjes Pascal
Ik heb je een mail gestuurd en een paar extra foto's.
Groeten