Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Waar studeren?

tarzander
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 02 apr 2007 23:25

tarzander 30 mei 2007 20:27

Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 03 Maart 2007

mooi toch he, hoe een discussie over waar te studeren uitmondt in een discussie over het beste biertje, (waar natuurlijk helemaal geen discussie over hoeft te ontstaan), want het lekkerste biertje is bavaria (bafje voor insiders)


Ik heb hier wel eens van gehoord, maar dan heeft het een heel andere betekenis
of stinkt dat bier hetzelfde als bij het andere baffen
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27652
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 31 mei 2007 16:55

Ik snap niet dat je Bavaria lekker vindt, ik vind dat echt bocht.
Geef mij maar Amstel of Heineken. Op mijn oude stud. vereniging hadden we gelukkig Heineken
Op dat roeien wil ik nog wel een keer terugkomen.... Mán, wat heb ik gelachen tijdens de Varsity.... Die arrogante mannetjes van Nereus stonden 200 sterk in hun boxer om vervolgens weer als boer met kiespijn terug naar A'dam te gaan. Die grote praatjes waren ineens weinig meer waard. En wat hadden ze hoog van toren geblazen....

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 31 mei 2007 17:41

Bavaria, Heineken, Amstel; vind het allemaal laf spul eigenlijk. Heb liever een frisse Brand of Hertog Jan, of een Grolsch op zijn tijd. Uiteraard nóg veel liever een leuk speciaalbiertje gebrouwen door stokoude Belgische patertjes

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 01 jun 2007 00:01

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 Maart 2007


 
amclassic-fan: op een rondje ringvaart kom je welgeteld 1 stoplicht tegen


Havana, heel sportief dat je het wilt opnemen voor 'onze' regio maar rondje ringvaart telt toch echt meer stoplichten. Ik zal ze even opsommen:
Brug Aalsmeer,Brug Schiphol,Brug Zwanenburg,Cruqius, Zwaanshoek of dat andere plaatsje. Vervolgens bij de Kaag, en we zijn weer terug bij af..
Dus welgeteld 6 stoplichten!
Nou weer ontopic: Ik zou voor het fietsen zeker niet Amsterdam kiezen. Ik woon zelf vlakbij en studeer er. Maar een echte aanrader is het niet. Ik zou voor Nijmegen of Maastricht kiezen
Anti-Spacers!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 01 jun 2007 02:54

Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 31 Mei 2007


Nou weer ontopic: Ik zou voor het fietsen zeker niet Amsterdam kiezen. Ik woon zelf vlakbij en studeer er. Maar een echte aanrader is het niet. Ik zou voor Nijmegen of Maastricht kiezen

En niet eens lid van SKITS.....
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27652
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 jun 2007 11:21

Maastricht is natuurlijk ideaal om te fietsen, dat staat buiten kijf.

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 02 jun 2007 00:59

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 01 Juni 2007


Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 31 Mei 2007


Nou weer ontopic: Ik zou voor het fietsen zeker niet Amsterdam kiezen. Ik woon zelf vlakbij en studeer er. Maar een echte aanrader is het niet. Ik zou voor Nijmegen of Maastricht kiezen

En niet eens lid van SKITS.....

uhh nee, moet ik me nu schamen? Telt HBO wel als studeren voor jullie?
Anti-Spacers!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 04 jun 2007 15:20

Nee hoor, tuurlijk niet, maar zo misschien leuk (kunnen) zijn...Jep, HBO telt ook mee.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 05 jun 2007 23:06

En wat als je lid van Skits? Wat organiseren hun?
Ik ben zelf helemaal niet in de studenteverenigingen.
Anti-Spacers!

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 07 jun 2007 20:05

[quote="Twente"]Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 Maart 2007


Bij jullie drinken ze Grolsch da's ook duidelijk een minpunt

Tref ons niet in ons hart. Grolsch een minpunt noemen is vloeken in de kerk [/quote]

LOL, Jullie zitten hier te spreken over Grolsch of het al dan niet lekker of slecht is. Kom maar eens naar Gent en ik zal jullie wat biertjes laten drinken waarna jullie het zeker met mij eens zullen zijn dan Grolsch NIET TE ZUIPEN is!

Van de Scholen in Nederland ken ik trouwens niets, maar in ieder geval veel succes met je keuze en veel plezier!

Ik ziie nu pas dat er 3 pagina's zijn, nuja, ik blijf erbij dat grolsch niet te zuipen is, evenals amstel of heineken. Geef mij maar Stella Artois, Campus pils, Bockor(alhoewel er veel zijn die dit slecht vinden),... dan verder alle trappisten,...
Er is in Dinant trouwens een biermuseum met enkel belgische bieren(meer dan 7000 soorten) waarvan je de meeste kan proeven. Ik kan het iedereen aanraden om daar eens een kijkje te gaan nemen als je in de buurt bent.
Excuse me while I kiss the sky

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 08 jun 2007 11:43

gent gent GENT!
op een uurtje van de Vlaamse Ardennen, en de mooiste stad van de wereld om te studeren. De mooiste vrouwen van de wereld (de vlaamse) allemaal verzameld. wat wil je nog meer? De keuze aan goedkoop bier is er ook 10 keer groter dan in alle eerder opgenoemde voorstellen. Een goeie kamer hoeft geen 250 euro te kosten, en terneuzen ligt op een half uur mocht het allemaal teveel worden. Langs de schelde rijden iedere zondag duizenden wielertoeristen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 08 jun 2007 15:43

[quote="de zwarten"]gent gent GENT!
op een uurtje van de Vlaamse Ardennen, en de mooiste stad van de wereld om te studeren. De mooiste vrouwen van de wereld (de vlaamse) allemaal verzameld. wat wil je nog meer? De keuze aan goedkoop bier is er ook 10 keer groter dan in alle eerder opgenoemde voorstellen. Een goeie kamer hoeft geen 250 euro te kosten, en terneuzen ligt op een half uur mocht het allemaal teveel worden. Langs de schelde rijden iedere zondag duizenden wielertoeristen. [/quote]

Voila, meer heb ik daar niet aan toe te voegen. Ik ben het compleet met je eens!
Excuse me while I kiss the sky

Plaats reactie