Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Neutron VS Neutron ultra

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 14 dec 2007 21:03

b l a f f y schreef:Beetje zoeken alvorens je vraag te stellen kan geen kwaad. Bij een nieuwe campa wielset zitten velglint, snelspanners en lockring voor je cassette. Bij de gebruikelijke groothandels kan je deze wielen ongetwijfeld scherp kopen.

Ja blaffy, je blaft wel maar ik krijg geen antwoord! Als je geen antwoord weet behoef je niet te antwoorden. Ik stel gewoon een simpele vraag na lang zoeken op het internet. Misschien ben je vergeten dat in deze tijd een aantal FM extra aanbieidngen hebben. En bedankt voor het feit dat ik toch een half antwoord van je kreeg. Dus alleen een cassette + wielen!
Gerardo

blaffy10
Forum-lid

blaffy10 15 dec 2007 02:00

Geen antwoord of half antwoord? Als het goed is zitten er ook nog wieltassen bij ,maar bij sommige winkels weer niet om de prijs scherp(er) te maken. Succes!
Alstublaft.

pepino
Forum-lid

pepino 15 dec 2007 14:30

De 'gewone' neutrons hebben mijn voorkeur.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 15 dec 2007 16:28

pepino schreef:De 'gewone' neutrons hebben mijn voorkeur.

En waarom???
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

anno
Forum-lid

anno 15 dec 2007 17:07

Gerardo schreef:Ja blaffy, je blaft wel maar ik krijg geen antwoord! Als je geen antwoord weet behoef je niet te antwoorden. Ik stel gewoon een simpele vraag na lang zoeken op het internet.

Sorry maar wat is dit voor vreemde reactie op iemand die je gewoon probeert te helpen ? :S
En blaffy heeft wel gelijk, beetje onderzoek voordat je een vraag stelt mag wel. En je zegt wel lang zoeken op internet maar dat lijkt me zeer sterk aangezien het bij bv een winkel als futurumshop of salden en nog heeel veeel meer gewoon bij het product staat. Je kan het ook nog heel makkelijk vinden op de site van de fabrikant.
En de prijsvechters voor bv dit soort wielen zijn onderhand ook al zo vaak op het forum langsgekomen dat met een klein beetje zoekwerk het makkelijk te vinden is..

vanderbulck
Forum-lid

vanderbulck 30 dec 2007 22:19

Ga eens een kijkje nemen bij www.pro-bikeshop.be
heeft altijd zeer goedkoop spul...
"Gewone"neutrons kosten er 399 euro
Zonda's kosten er zelfs maar 299 euro !!!!
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp

Plaats reactie