hoi iedereen,
ik heb al enkele malen op dit forum gelezen dat het mogelijk is stickers voor je wielen te laten maken. er zijn personen op dit forum die zich hiermee bezig houden.
ik had graag gouden spinergy decals gehad voor de fct wielen.
stickers wielen
Maassluis- Rotterdam-Nederland.
Informeer eens bij Epacar in Belgie. Dat zijn m'n collega's. Zij kunnen je vast en zeker aan een zeer goede signmaker helpen in de buurt van Antwerpen.
Succes!
Informeer eens bij Epacar in Belgie. Dat zijn m'n collega's. Zij kunnen je vast en zeker aan een zeer goede signmaker helpen in de buurt van Antwerpen.
Succes!
Niets is wat het lijkt..
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 13 Maart 2007
Ik ben met superletters.nl bezig. Wat ik tot nu toe heb gehad van ze was super.Ben nu bezig voor letters op cosmic wielen..
Vind superletters te duur, 25 euro voor 2 naam stickertjes hallo!
Laat me naamstickers liever bij van Scheijndel doen.
Ik ben met superletters.nl bezig. Wat ik tot nu toe heb gehad van ze was super.Ben nu bezig voor letters op cosmic wielen..
Vind superletters te duur, 25 euro voor 2 naam stickertjes hallo!
Laat me naamstickers liever bij van Scheijndel doen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 15 Maart 2007
Ik ben met superletters.nl bezig. Wat ik tot nu toe heb gehad van ze was super.
Ben nu bezig voor letters op cosmic wielen..
Vind superletters te duur, 25 euro voor 2 naam stickertjes hallo!Laat me naamstickers liever bij van Scheijndel doen.
Scheijndel? heb je toevallig een adres van hun? Ben namelijk ook opzoek naar een bedrijf dat naamstickers levert.
Ik ben met superletters.nl bezig. Wat ik tot nu toe heb gehad van ze was super.
Ben nu bezig voor letters op cosmic wielen..
Vind superletters te duur, 25 euro voor 2 naam stickertjes hallo!Laat me naamstickers liever bij van Scheijndel doen.
Scheijndel? heb je toevallig een adres van hun? Ben namelijk ook opzoek naar een bedrijf dat naamstickers levert.