Adidas overschoenen
Je hebt er waarschijnlijk niet veel aan, aangezien je een oude versie zoekt, maar op de volgende link kun je nieuwere krijgen. Ik heb ze beide en ze bevallen super! Vooral de regen overschoen gebruik ik de hele winter door.
http://www.bobshop.de/shop/rad-berschuhe/
http://www.bobshop.de/shop/rad-berschuhe/
Ik heb ze liggen, ze zijn alleen van windtex (?) dus niet zo'n hele dunnen, maar wel met dezelfde tekening erop..
Ik doe er eigenlijk weinig mee, paar keer aangehad, ze zijn namelijk net te klein. Maat 45-46 schoen kan net, maar eigenlijk net niet...
Mocht je interesse hebben... mail maar
Ik doe er eigenlijk weinig mee, paar keer aangehad, ze zijn namelijk net te klein. Maat 45-46 schoen kan net, maar eigenlijk net niet...
Mocht je interesse hebben... mail maar
Bij www.bike-components.de hebben ze wel het nieuwere type en van het model wat jij zoekt (qua uiterlijk) volgens mij alleen dikkere types.
- borgmonster
- Forum-lid
Wie is dat op die foto? Wat een dikke pens, zeg!
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
-
intersantos
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door borgmonster op 21 Maart 2007
Ooit gehoord van het begrip 'buikademhaling'?
Het is een typisch kenmerk van topwielrenners dat ze ook bij maximale inspanning nog heel diep kunnen ademen, in tegenstelling tot 'gewone' mensen die op een gegeven moment weer oppervlakkiger gaan ademen. Dus die buik die je daar ziet (en ook zag bij bijvoorbeeld Armstrong, Museeuw etc) is echt geen vet hoor!
Ooit gehoord van het begrip 'buikademhaling'?
Het is een typisch kenmerk van topwielrenners dat ze ook bij maximale inspanning nog heel diep kunnen ademen, in tegenstelling tot 'gewone' mensen die op een gegeven moment weer oppervlakkiger gaan ademen. Dus die buik die je daar ziet (en ook zag bij bijvoorbeeld Armstrong, Museeuw etc) is echt geen vet hoor!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"