RSP ultraglide
Na het positieve bericht in het welbekende blad heb ik dit spul maar is aangeschaft. Het is wel redelijk prijzig (12 euro voor 300ml), maarja als je ketting echt zo schoon blijft en goed loopt als beweerd en gezegd dan is de prijs natuurlijk van minder belang. Nou heb ik het gekocht, nieuwe ketting ontvet + nieuwe cassette. Flink wat spul op gedaan, maar na een paar keer krachtig aanzetten lijkt het wel of het smeermiddel uit de lagers gedrukt wordt. Er daarna krijg je het bekende "geknars" van droge lagers. Zijn er hier meer mensen met ervaringen ermee?
Laattijdige reactie maar wel ter zake.
In Fiets werd indertijd RSP ULtra Slide(niet Glide) met 5 sterren aangeprezen. Toen ik dat las moest ik niet langer twijfelen. Ik heb het gisteren gekocht en ga het uitproberen in de Beach Endurance in De Panne nu zondag. TENZIJ iemand mij het met gegronde redenen afraadt. Heeft er hier iemand enige ervaring met dit wondermiddel(volgens Fiets)?
In Fiets werd indertijd RSP ULtra Slide(niet Glide) met 5 sterren aangeprezen. Toen ik dat las moest ik niet langer twijfelen. Ik heb het gisteren gekocht en ga het uitproberen in de Beach Endurance in De Panne nu zondag. TENZIJ iemand mij het met gegronde redenen afraadt. Heeft er hier iemand enige ervaring met dit wondermiddel(volgens Fiets)?