Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Hoe te handelen bij onleesbare posts

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 18 apr 2007 16:25

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 17 April 2007


Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 17 April 2007

Wel jammer voor jou en andere vlamingen dat je, je op een .NL domein begeeft waar dus Nederlands wordt geschreven!Mijn inbreng hierin: Over komma's en dergelijke maak ik m'n eigen niet druk. Ben zelf ook redelijk dyslectisch aangelegd. En maak af en toen echt niet de mooiste zinnen. Maar ik lees het wel alijd een keer door en verbeter dat wat ik zie dat fout is. iets waar vele van kunnen leren. (natuurlijk zullen er in deze post fouten zitten)

inderdaad

Als dat alles is

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 18 apr 2007 20:35

Waarom @#%?, GGrrr!!!  is mijn post verdwenen.
kiekeboe

kristofw
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 jul 2006 17:33

kristofw 18 apr 2007 21:22

Ik zou zeggen: lees je post eerst een keer na, daardoor kan je al veel fouten vermijden. Dat is toch mijn ervaring. Ik snap niet dat je hier van die taal neergooit die amper lezen is. Oké, ik kan er meestal wel aan uit en gebruik soms ook van die taal op msn, maar om dat nu hier ook te doen... Bij mij is er een verschil tussen taal op school en op fora en de taal die je op msn spreekt/typt.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 18 apr 2007 21:36

Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 18 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 17 April 2007Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 17 April 2007
Wel jammer voor jou en andere vlamingen dat je, je op een .NL domein begeeft waar dus Nederlands wordt geschreven!
Mijn inbreng hierin: Over komma's en dergelijke maak ik m'n eigen niet druk. Ben zelf ook redelijk dyslectisch aangelegd. En maak af en toen echt niet de mooiste zinnen. Maar ik lees het wel alijd een keer door en verbeter dat wat ik zie dat fout is. iets waar vele van kunnen leren. (natuurlijk zullen er in deze post fouten zitten)




inderdaad


Als dat alles is


nee zit er nog 1 in maar die mag een ander zoeken

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27652
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 apr 2007 21:39

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 18 April 2007


Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 18 April 2007


Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 17 April 2007


Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 17 April 2007

Wel jammer voor jou en andere vlamingen dat je, je op een .NL domein begeeft waar dus Nederlands wordt geschreven!Mijn inbreng hierin: Over komma's en dergelijke maak ik m'n eigen niet druk. Ben zelf ook redelijk dyslectisch aangelegd. En maak af en toen echt niet de mooiste zinnen. Maar ik lees het wel alijd een keer door en verbeter dat wat ik zie dat fout is. iets waar vele van kunnen leren. (natuurlijk zullen er in deze post fouten zitten)

inderdaad

Als dat alles is

nee zit er nog 1 in maar die mag een ander zoeken

Ik ga door voor de koelkast!!

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8952
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 18 apr 2007 21:42

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 18 April 2007

Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 18 April 2007

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 17 April 2007

Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 17 April 2007

Wel jammer voor jou en andere Vlamingen dat je, je op een .NL domein begeeft waar dus Nederlands wordt geschreven!Mijn inbreng hierin: Over komma's en dergelijke maak ik m'n eigen niet druk. Ik ben zelf ook redelijk dyslectisch aangelegd en maak af en toen echt niet de mooiste zinnen. Maar ik lees het wel altijd een keer door en verbeter dat wat ik zie dat fout is. Iets waar velen van kunnen leren. (natuurlijk zullen er in deze post fouten zitten)




inderdaad

Als dat alles is

nee zit er nog 1 in maar die mag een ander zoeken

Ik ga door voor de koelkast!!

Damn, ik kan het echt niet laten! (Excuses TiesT ;-) )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 18 apr 2007 22:26

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 17 April 2007

Wel jammer voor jou en andere vlamingen dat je, je op een .NL domein begeeft waar dus Nederlands wordt geschreven!


Voor alle duidelijkheid .
Ik kan het geschreven Vlaamse dialect wel lezen, maar daarom keur ik het gebruik ervan op een forum niet goed. Op bepaalde Vlaamse wielerfora wordt ook aandacht geschonken aan een correct taalgebruik.
Het ging mij erover dat Kuiper klaagde over die "Vlaamse zin". Terwijl ik de "Vlaamse zin" goed versta, in tegenstelling tot de zin van Kuiper.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 18 apr 2007 22:57

Quoten: Origineel geplaatst door 53x11 op 18 April 2007


Quoten: Origineel geplaatst door havana op 18 April 2007

Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 18 April 2007

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 17 April 2007

Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 17 April 2007

Wel jammer voor jou en andere Vlamingen dat je, je op een .NL domein begeeft waar dus Nederlands wordt geschreven!Mijn inbreng hierin: Over komma's en dergelijke maak ik m'n eigen niet druk. Ik ben zelf ook redelijk dyslectisch aangelegd en maak af en toen echt niet de mooiste zinnen. Maar ik lees het wel altijd een keer door en verbeter dat wat ik zie dat fout is. Iets waar velen van kunnen leren. (natuurlijk zullen er in deze post fouten zitten)




inderdaad

Als dat alles is

nee zit er nog 1 in maar die mag een ander zoeken

Ik ga door voor de koelkast!!

Damn, ik kan het echt niet laten! (Excuses TiesT ;-) )


Haha, Ik kan hier de humor wel van in zien hoor, Geen probleem. Zo lang niet alles wat ik type op deze manier verbeterd wordt.Toch maak je hier een aantal worden vet gedrukt die toch niet echt fout zijn toch? Waarom mag ik niet met een hoofdletter bijvoorbeeld.Ben je leraar nederlands of heb je gewoon gevoel voor taal.Groeten,(ow wat doe ik nu m'n best)

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8952
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 18 apr 2007 23:14

"Ik: heb er er zelf aan toegevoegd (lees je oude post nog maar eens). Ik geef toe, dat was een hele flauwe. En nee, ik ben geen leraar Nederlands en maak soms zelf ook wel eens koeien van d/t fouten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

oyah
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 19 aug 2006 03:18

oyah 19 apr 2007 00:51

Bek on toppik :
Bij onleesbare posts: "Gelukkig hebben we de foto's nog !" 
Fiets... ook eens 11 speed!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27652
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 apr 2007 13:31

Ik wil wel eens wat taallessen geven mocht daar behoefte aan zijn

Plaats reactie