breken van Cinelli ram seatpost
Heel vreemd dit, ik heb een zelfde pen, wel een " echte", kwam uit een Cinelli doos, met allerlei documeten er bij. Voor dat geld mag je toch verwachten dat je een origineel koopt.....
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Even ter lering van Ons Allen, is er een manier om het verschil tussen een echte en een nepperd te zien? Natuurlijk wel lekker makkelijk om elke gebroken pen als namaak te bestempelen...
bike_add1ct schreef:Even ter lering van Ons Allen, is er een manier om het verschil tussen een echte en een nepperd te zien? Natuurlijk wel lekker makkelijk om elke gebroken pen als namaak te bestempelen...
Nou eerste is dat je je spul altijd koopt wat nog in de verpakking zit, alles is tegenwoordig wel op een of andere manier mooi ingepakt.
Wanneer het uit de verpakking is kan er van alles mee zijn.
Verder denk ik dat het moeilijk is te zien of iets nep of echt is, of je moet overal een kenner in zijn.
Alles wordt tegenwoordig heel erg goed nagemaakt, voor weinig....
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
bike_add1ct schreef:Even ter lering van Ons Allen, is er een manier om het verschil tussen een echte en een nepperd te zien? Natuurlijk wel lekker makkelijk om elke gebroken pen als namaak te bestempelen...
In mijn specifiek geval wel makkelijk daar Cinelli mij een duidelijke aanwijzing(en) heeft gegeven waar ik moest op letten en ik digitale foto's heb opgestuurd.
Ik heb ook direct met Cinelli contact gezocht en ben netjes geholpen en geinformeerd.
Voor een ieder kan ik eventueel dit mailen.
YFood !!!