Hi,
1 rit en nu al gescheurd mijn ram zadelpen?? iemand bekend met carbon zadelpennen die scheuren of afbreken?? ben niet de lichtste 95 kg maar zo snel had ik niet verwacht
breken van Cinelli ram seatpost
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Met 95 kg een carbon zadelpen monteren is natuurlijk de goden verzoeken..... Alhoewel er best pennen zijn die dit aan moeten kunnen lijkt het mij nooit een goed idee. Ter illustratie: er zijn een hoop profploegen waarbij carbon zadelpennen uit den boze zijn (bijv. Discovery).
Het heeft trouwens geen meerwaarde boven een alu pen (qua comfort o.i.d.)
Het heeft trouwens geen meerwaarde boven een alu pen (qua comfort o.i.d.)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Helaas, het gewicht heeft er niks van doen, weeg 75kg, mijne is zojuist ook gebroken. Met momentsleutel vastgedraaid en de plaats van de breuk is waar de zadelpen zich in tweeen afsplitst!
Een geweldige KRAK of alles uit elkaar spatte, wezenloos verschrokken. Maar effe terug na Salden gaan om dit probleem op te lossen!
Btw zadelpen is anderhalve maand oud!
Ter illustratie:
Een geweldige KRAK of alles uit elkaar spatte, wezenloos verschrokken. Maar effe terug na Salden gaan om dit probleem op te lossen!
Btw zadelpen is anderhalve maand oud!
Ter illustratie:

YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar dit is een zadelpen die via een dealer is gekocht (Salden). Dus de warning van cinelli geldt niet voor deze pen. Hoe komen die slechte pennen dan eigenlijk in het grijze circuit vraag je je af....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Reactie van Cinelli was snel en duidelijk dit was een vervalsing. Cinelli had mij een document overhandigd waarin kon zien of ik te maken had met een echte of vervalsing van de zadelpen. Btw zeer correcte en snelle reactie van Cinelli.
Dus vandaag naar Salden geweest en hem het probleem voorgelegd en was zeer verbaasd over het feit dat dit het geval is. Zou contact opnemen met Cinelli hoe dit heeft kunnen gebeuren. Salden heeft me zolang een vervangende zadelpen gegeven en zou een 'echte' Cinelli zadelpen voor me bestellen, keurige afhandeling!
Dus vandaag naar Salden geweest en hem het probleem voorgelegd en was zeer verbaasd over het feit dat dit het geval is. Zou contact opnemen met Cinelli hoe dit heeft kunnen gebeuren. Salden heeft me zolang een vervangende zadelpen gegeven en zou een 'echte' Cinelli zadelpen voor me bestellen, keurige afhandeling!
YFood !!!