Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

lichte Reisfiets - ATB style, 49cm

jlintl
Forum-lid

jlintl 17 mei 2007 13:34

Hier is ie dan: deels van bestaande, deels van gloednieuwe onderdeelen een nieuwe lichte reis/fitness/trekkingfiets samengesteld, die ik zelf niet nodig heb, en waarvoor ik ook geen ruimte over heb - heb in totaal zeven fietsen, en dus ruimte tekort...
Deze fiets is compleet nieuw opgebouwd van een gebruikt frame en meerendeels nieuwe onderdeelen:

GLOED nieuw zijn: balhoofdstel/crank/trapas/schakelaars/derailleurs/remhendels/pedalen/zadel/zadelpen/
stuurpen/stuur/banden/ketting/kabels/

LICHT gebruikt (woon-werk verkeer geduurende 8 maanden binnen Amersfoort) zijn: frame/vork/wielen/tassen/rack/spatborden

de heele fiets is in perfecte staat van onderhoud en weegt rond de 11kg zonder tassen.
Ik heb nog wat nieuwe hooge resolutie fotos gemaakt - kan ik je graag mailen als je interesse hebt
Een vergelijkbaar model zou nieuw in de winkel rond de 1800,- kosten

Frame: Kinesis superlight - 1400g in maat 49cm -zwartgeanodiseerd - bovenbuislengte: 585mm(center-center)/zadelbuislengte: 490mm (center-top) - geschikt voormensen van 1.70 tot 1.85m

Vork: zilver aluminium met opname voor lowriders, mocht je die er op willen zetten.

Rack: Tubus Fly (-18kg) met bijbehoorende Ortlieb tassen (Front Roller Classic, 25l p.s.)

Wielen: Hugi Onyx naafen (32H) met keramische Mavic 717 velgen (26 inch), spaken zijn gebonden & gesoldeerd, heel stevig dus - remt als gek, en slijt niet - daar kun je mee de heele wereld om.

vraagprijs is 800,-
joelintl@gmx.at

Plaats reactie