Mocht iemand twijfels hebben om te bestellen bij onze oosterburen , dan wil ik over Bikepalast alle twijfels wegnemen.
Eergisteren mijn bestelling binnengekregen waaronder 2 Conti binnenbanden i.p.v de bestelde S42 kreeg ik binnen S36.
Continental nederland gebeld met de vraag of de S36 in Duitsland gelijk was met de S42 hier in Nederland aangezien bij Conti Duitsland op hun website de S36 niet voorkomt maar daar kreeg ik het antwoord op dat Conti banden betrekt bij verschillende leveranciers en dat je geluk moet hebben wat je toegestuurd krijgt !
Het meest belachelijke antwoord wat ik ooit heb gekregen.
Bikepalast een mail gestuurd en kosteloos worden 2 S42 BiBa,s nagestuurd en de 2 verkeerde mag ik houden.
Zo hoort service te zijn.
Alle complimenten voor Bikepalast.
en nee ik ben geen aandeelhouder daar !
Rabbit
Bikepalast Service
Bestel al een jaar of 7 bij dit bedrijf.
Ze zijn hun strategie een beetje aan het veranderen. Van een bedrijf dat spullen en masse en voor te weinig geld dumpte (Freiburg via een wazige constructie en profiterend van het Zwitserse belastingstelsel) naar een zaak met meer normale prijzen een iets meer service.
De botheid bij problemen met BP was legendarisch in Duitsland maar is de laatste jaren aardig verbeterd en ook bij fouten wordt tegenwoordig aardig flexibel gereageerd.
Heb in het verleden meerdere malen problemen gehad (draadbanden i.p.v. de bestelde tubes, verkeerde klembandmaat, te korte cranks en was het antwoord ooit kom maar langs dan ruilen ww het om tegenwoordig sturen ze een klachtenforumulier mee wat prima werkt. Enige punt van kritiek: bellen voor voorradigheid, veel van hun site is uit voorraad en ze wachten net zolang met verzenden tot het er weer is (en dat kan laaaaaang duren).
Ze zijn hun strategie een beetje aan het veranderen. Van een bedrijf dat spullen en masse en voor te weinig geld dumpte (Freiburg via een wazige constructie en profiterend van het Zwitserse belastingstelsel) naar een zaak met meer normale prijzen een iets meer service.
De botheid bij problemen met BP was legendarisch in Duitsland maar is de laatste jaren aardig verbeterd en ook bij fouten wordt tegenwoordig aardig flexibel gereageerd.
Heb in het verleden meerdere malen problemen gehad (draadbanden i.p.v. de bestelde tubes, verkeerde klembandmaat, te korte cranks en was het antwoord ooit kom maar langs dan ruilen ww het om tegenwoordig sturen ze een klachtenforumulier mee wat prima werkt. Enige punt van kritiek: bellen voor voorradigheid, veel van hun site is uit voorraad en ze wachten net zolang met verzenden tot het er weer is (en dat kan laaaaaang duren).
Prijstechnisch is het soms ook gewoon goedkoper om mensen de verkeerde goederen te laten houden. Bedenk wat het retour halen van die banden kost, en het opnieuw verzenden e.d. is het soms gewoon goedkoper om het bij de ontvanger te laten
Had een Chorus crankstel 52/39 besteld. Is nu binnen maar er zit een 52/42 in de doos. Op de bestelbon en rekening staat een 52/39 vermeld. Ze hebben dus duidelijk een vergissing begaan. Nemen ze de retourkosten voor hun rekening? Spreekt er iemand nederlands bij Bikepalast?
Hoe lang heb je moeten wachten op je crankstel? Heb hier namelijk ook een crankstelletje besteld.
Wat ik uit hun algemene voorwaarden begrijp moet je het verkeerde onderdeel terugsturen, voorzien van voldoende frankering, in een goede verpakking en een beschrijving van het probleem. Zij zullen vervolgens kijken of het allemaal klopt en vervolgens jou het onderdeel terugsturen + de verzendkosten vergoeden die jij hebt gemaakt. Ze hebben het hier echter over een defect onderdeel, maar ik neem aan dat ze met jouw probleem hetzelfde doen.
Weet niet of ze nederlands spreken, maar sowieso engels mocht je daar beter in zijn.
Succes
Wat ik uit hun algemene voorwaarden begrijp moet je het verkeerde onderdeel terugsturen, voorzien van voldoende frankering, in een goede verpakking en een beschrijving van het probleem. Zij zullen vervolgens kijken of het allemaal klopt en vervolgens jou het onderdeel terugsturen + de verzendkosten vergoeden die jij hebt gemaakt. Ze hebben het hier echter over een defect onderdeel, maar ik neem aan dat ze met jouw probleem hetzelfde doen.
Weet niet of ze nederlands spreken, maar sowieso engels mocht je daar beter in zijn.
Succes