Nu je per rubriek de topics kunt sorteren op 'n andere kolom dan de Laatste bericht-kolom, is het b.v. wel aardig om te zien wat nou eigenlijk de populairste topics zijn. Oftewel: welke topics worden het meest gelezen? Hieronder 'n paar voorbeelden ervan.
In de Racefietsen-rubriek... zie je dan op de 1e pagina dat 't Pinarello-topic het populairst is, en verder bijna alleen maar fietsmerk-topics. Opvallend is dat Bo's topic er ook tussenstaat.
In de Wielen-rubriek... is 't Lightweights-topic het meest populair, met de Shimano WH-R550 als goede tweede! Zou dat ook voor de populariteit van de wielen zelf gelden?
In de Wielrennen-rubriek... staan de Actiefoto's onbedreigd op één, en b.v. Tom Boonen op drie, nog net voor de Tour de France 2006.
In de Fietsvrouw-rubriek... zijn de Fietsvrouwen zelf het meest gezien. Op 2, 3, 4 en 5 volgen: Fietszadel, Ondergoed, Zere borsten en Pijntjes. Merkwaardig, of toch niet?
In de Fietscafé-rubriek... zijn - ja, hoe kan het ook anders - de Schone Dames het meest in trek. Curieus is wel dat dat de Schone Heren al op plaats 5 te vinden zijn. Oorzaak?
In de Training, voeding en blessures-rubriek... is kennelijk het Scheren van schaamhaar de meest geliefde bezigheid. Het Vetpercentage-topic staat eronder op de 2e plek, alle Tacx-berichten daar weer onder, en 't Kwaad-topic (met 'n aantal leuke verhalen erin) valt net buiten de top-3.
Populaire topics
Leuke stats!
Ik heb me al eerder verwonderd over de aantrekkingskracht van Pinarello. Ik blijf dat iets onbegrijpbaars vinden, al zijn het mooie fietsen.
Ik heb me al eerder verwonderd over de aantrekkingskracht van Pinarello. Ik blijf dat iets onbegrijpbaars vinden, al zijn het mooie fietsen.