Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

De creme de la creme

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 26 jun 2007 17:33

Vier meer betekent één minder? Dat is reken- en taalkundig interessant. Hij is zeker kruidenier ;)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38165
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 jun 2007 18:14

Interessant doen is leuk blijkbaar...
Less is bore

demonic
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 okt 2006 12:46

demonic 26 jun 2007 18:21

TimoWr schreef:Vier meer betekent één minder? Dat is reken- en taalkundig interessant. Hij is zeker kruidenier ;)




Kijk als je leestekens als hij leestekens had gebruikt zou je het zo kunnen interpreteren:
over 5 weekjes weet je, nou ja inmiddels 4, meer
Het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd interpreteer, maar dat was het eerste wat ik dacht toen ik het originele berichtje las.

grtz demonic.

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 26 jun 2007 18:25

Ook dat is taalkundig héél interessant.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 jun 2007 00:42

Een van die setjes is hier vandaag toegekomen alvast:

Afbeelding

Afbeelding


Ze zijn niet allen even aantrekkelijk. De Nederlandse wielen zijn gewoon niet te krijgen... van andere commentaar erover onthoud ik me maar. De Mavics lijken leuk, maar veel te zwaar (ik moet nog steeds lachen als ik denk aan de woorden van Mavic op Eurobike 06: "zelfde gewicht als LWs") en ze beloven dan nog "les plus légères dans sa catégorie" in een reclame... haha.

Over de LEWs kan ik vooralsnog weinig zeggen.

Zipp Z-wielen heb ik hier staan (Z8 + Z-disc), en die zijn heerlijk. 'k Had vandaag nog een setje full Zedtechs vast, met gouden afwerking. Prachtig was dat.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 27 jun 2007 02:01

Zijn ze voor eigen gebruik Casran?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 jun 2007 02:14

Danny B. schreef:Zijn ze voor eigen gebruik Casran?



Jup. Ik gebruik ze zondag voor 't eerst; m'n Standards zijn uitgeleend vlgd weekend.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 27 jun 2007 11:33

C a s r a n schreef:
Danny B. schreef:Zijn ze voor eigen gebruik Casran?



Jup. Ik gebruik ze zondag voor 't eerst; m'n Standards zijn uitgeleend vlgd weekend.


uitgeleend????

dacht dat jij daar niet aan deed tenzij die persoon met hele goede papieren aan kwam zetten....
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 jun 2007 12:17

Waar bemoei jij je mee? Je leest niet eens goed, want dat uitlenen ging om een keramische Zipp disc die nog veel duurder is dan die LW's.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 jun 2007 12:17

maus_1990 schreef:uitgeleend????

dacht dat jij daar niet aan deed tenzij die persoon met hele goede papieren aan kwam zetten....



Welja, en dat is ook het geval.
De uitgeleende LWs hebben al een Belgische titel opgeleverd en rijden volgend weekend in een EK. Plus het is iemand die zoiets 200% naar waarde weet te schatten, én naast sportief goede prestaties mij ook zeer integer en sympathiek is. Niet iedereen kan zo'n papieren voorleggen! En bovendien hou ik eraan zoiets zelf voor te stellen en te beslissen wie zo'n steun (tenslotte op mijn kosten!) verdient.

Mijn Zipp keramische disc en Z8 voorwiel waren afgelopen weekend ook uitgeleend voor het EK Triatlon in Brasschaat hoor. En ik heb een Litespeed tijdritfiets die op enkele dagen na al elke dag van 2007 in bruikleen is. :)

Daaromtrent is er wel een leuke anekdote. Een hele goede en talentvolle Belgische prof zei eens tegen me dat hij doodgraag LWs zou hebben en met de mijne het BK in Ronse (zondag as.) zou rijden.... eerder al grappend. Maar ik zei "dat mag!". Enige tijd geleden hoorde ik hem en zei hem nogmaals "en, breng ik ze nu voor het BK?". Waarop hij heel beleefd bedankte en zei liever niet met de wielen van een ander te rijden, uit schrik voor valpartijen ed. Jammer, maar zeer eerlijk. En getuigend van heel veel klasse! Op zich 10x belangrijker dan goede koersresultaten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 jun 2007 12:20

maus_1990 schreef: dacht dat jij daar niet aan deed tenzij die persoon met hele goede papieren aan kwam zetten....


Misschien leent hij ze wél uit aan mensen die hij kent, vertrouwt en graag wil helpen een goede prestatie neer te zetten, maar níet aan de eerste de beste pipo op een forum die ook wel eens een keertje op LW's wil rijden ;)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 27 jun 2007 12:30

Mooi toch, als je zo mensen die de waarde kunnen inschatten en nog mooie sportieve prestaties neerzetten kunt helpen. En het is natuurlijk prachtig om jouw wieltjes als eerste over de meet te zien komen.

Plaats reactie