Hallo,
Als ik een tijdje rijd begint mijn linkerschoen te kraken. Ik weet niet of het de schoen of het plaatje is. Ik rijd met Northwave Aerator Racing met LOOK Delta erop. Ik heb mijn plaatjes onlangs vervangen. In het begin was de kraak weg maar na +- 400km hoor ik hem terug. Kan het zijn dat het plaatje te droog staat en ik deze ergens moet invetten?
Dank u!
Krakende schoen
Ik kan de kraak lichtjes voelen. Het is vooral aan de binnenkant waar mijn grote teen begint. Ik heb het plaatje gecontroleerd op losse verbindingen maar dat was in orde. Heb wel al vernomen dat die delta's niet veel soeps zijn en KEO een pak beter is.
-
dream-plus
- Forum-lid
Krakende plaatjes is een beetje een look kwaaltje. Zeker met een schoen met een stijve carbon zool. Plaatje gaat dan nog meer wringen in pedaal. De beste oplossing is andere pedalen, ook geen keo's nemen. Deze hebben soms ook last van kraken. Mijn voorkeur gaat uit naar Time RXE/RXS.
Veel succes.
Veel succes.
Probeer anders het zwart wat aan de zijkant van je plaatjes is gekomen weg te schuren met een schuurpapiertje. Dit hielp bij mij.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein