Carbon reparatie
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Lijkt me niet verstandig dit te repareren, meestal is er dan nog meer mis wat niet zichtbaar is.

Lijkt me idd niet verstandig daar zelf aan te beginnen knutselen. Ik kan je wel de referentie doorgeven van iemand (in België) die herstellingen aan carbon frames uitvoert (o.a. alle officiële reparaties aan carbon frames van Scott in België). Hij is niet echt goedkoop te noemen, maar wel goed, heb ik begrepen.
Het gaat om Donadi Bikes, Prinsendreef 4, 3070 Kortenberg, kort bij Brussel. tel. nr. is 02/759.26.47
Het gaat om Donadi Bikes, Prinsendreef 4, 3070 Kortenberg, kort bij Brussel. tel. nr. is 02/759.26.47
- daniel1975
- Forum-lid HC
We hadden hier ooit een forumlid die het zelf deed..... (inside joke)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
En het leuke was dat hij ongeveer tegelijkertijd (weliswaar best aardige) zelf geknutselde armsteuntjes voor een ligstuur postte en daarbij vermeldde dat dat zijn eerste zelfgemaakte carbon knutsels waren 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Nee!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Scepticus schreef:En het leuke was dat hij ongeveer tegelijkertijd (weliswaar best aardige) zelf geknutselde armsteuntjes voor een ligstuur postte en daarbij vermeldde dat dat zijn eerste zelfgemaakte carbon knutsels waren
wat is er eigenlijk met m gebeurd??
bergop is altijd lekker
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik begreep dat Van Tuyl het ook doet, maar op zo'n manier!? om ziek van te worden!!! Mechanieker bij ons, die had een renner met een VT fiets waar een scheur in de achter brug in zat, hij naar vantuyl ermee, bleek dat ze alleen een strook extra carbon over de scheur hadden gedaan, blanke lak erop, stickers weer terug en klaar.

Nabij Rotterdam heb je iemand zitten die onderdelen voor Zeilboten maakt van Carbon op Industrieterrein.
Heeft voor een oud & huidig ploeggenoot Diverse Giants gerepareerd.
Heeft voor een oud & huidig ploeggenoot Diverse Giants gerepareerd.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)