Transfers en roddels voor 2008
Jefimkin (de tweelingbroer van...) verhuist van Barloworld naar Quick-Step.
-
- Forum-lid
lotto rijd niet meer met fsa , maar met oval volgend jaar
kredo..record...bora..mmmm
http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ridleyhater schreef:lotto rijd niet meer met fsa , maar met oval volgend jaar
Idd. Dat was de onderdelensponsor waar ik het op vorige pagina over had.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
C a s r a n schreef:ridleyhater schreef:lotto rijd niet meer met fsa , maar met oval volgend jaar
Idd. Dat was de onderdelensponsor waar ik het op vorige pagina over had.
ze wachten zelfs niet op volgend jaar. op hun tijdridfietsen (volges mij geen ridley, of anders een nieuw model) zitten al oval vorken gemonteerd.
RIDLEY the speed weapon
Hoewel Bruyneel nog niet bij Astana heeft getekend, gaan de onderhandelingen de goede kant op. Niet alleen zouden Contador en Leipheimer meegaan, maar ook Klöden zou zijn tot eind 2008 lopend contract volmaken. Bovendien zou Trek mee de overstap maken. Dat zet dan weer de geruchten rond Rabo en Trek sterk op de helling.
-
- Forum-lid
De Duitse wielrenner Erik Zabel, die volgens de Duitse pers zou terugkeren naar T-Mobile, ligt nog tot eind 2008 onder contract bij Milram. Dat benadrukte de Italiaanse ploeg vandaag. Zondag publiceerde de 'Frankfurter Allgemeine' dat T-Mobile deze week de transfer van Zabel zou bekendmaken, maar dat bleek dus een kwakkel te zijn.
Twitter: http://www.twitter.com/jp_houben" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
De Van Vliet EBH ploeg en Gazelle zijn al enige tijd minder dikke vrienden, wellicht is dit een voorteken. Overigens, hier merken de coureurs niets van, dit zit ietsje hoger in de organisatie.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders