Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Broek tips

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 20 mei 2011 01:56

Bij futurumshop is ie ook niet zo heel duur. In de buurt hier zit ook een FM die Ultima verkoopt, daar ga ik morgen even kijken en hopelijk passen. Waarschijnlijk ook kopen, want ik ben niet echt iemand die ergens iets past of probeert en dan thuis ergens anders besteld. Geldt bijv ook voor m'n fiets. Goed geholpen en geadviseerd, dan gun ik de betreffende FM t ook.
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

leekje
Forum-lid

leekje 20 mei 2011 02:08

BMW Power hopelijk slaag je voor een leuke prijs. Persoonlijk vind ik het 25% prijsverschil op zo een "broek"behoorlijk veel. 90€ of 67,50... Bij de futurumshop is de U.P.3 trouwens ook 90€.

Succes met het passen/je aankoop!

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 20 mei 2011 02:14

Dat vind ik ook (te)veel verschil hoor!! Mr als t nou mr een 10tje scheelt ofzo.. Thnx voor de tip iig, ik onthou die prijs hoor.. ;)
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 20 mei 2011 02:21

67,50? Pfff, kan veeeeeel goedkoper!

Jaarabbo fiets voor 56,94 en je krijgt die broek gratis...

:)

leekje
Forum-lid

leekje 20 mei 2011 02:31

Tsja..... das waar, 56 Euri voor een jaarabbo. + broek...
Heb alleen geen belangstelling in een jaarabbo.

Maar misschien andere lezers op dit forum wel! Scherpe
en leuke aktie van Fiets!

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 20 mei 2011 12:21

Alleen zijn die broeken al een hele tijd uitverkocht.. ;)
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

alliance_0
Forum-lid

Gebruikersavatar alliance_0 20 mei 2011 12:58

Ik zal hier maar niet melden dat mijn fietsbroeken (met bretels en lekkere dikke coolmax zeem) van Scapino in de uitverkoop vorig jaar voor € 6 prima bevallen. Ze hangen er nu weer voor € 16. Ook mijn kleding gekocht voor heel weinig bij de Lidl, bevalt prima. Lange voor/najaars-, winterbroek (met zeem), truien (korte en lange mouw), regenjack en winterjack, alles voor tussen de € 6 en de € 20. Voor dit geld koop ik elk jaar wat nieuws en hoef niet belachelijk veel geld uit te geven aan in mijn ogen veel te dure fietskleding.

surfzeeuw
Forum-lid

surfzeeuw 20 mei 2011 15:01

Hoeveel km's rijd je per week/jaar of hoe lang zijn je ritten?
Als je ritten kleiner dan 75km maakt het niet zoveel uit wat voor broek je aanhebt. Kies er eentje die je kwa kleurstelling mooi vindt en pasvorm goed zit.
En een dikker zeem zit niet voor iedereen lekkerder, zeker niet voor iemand met dikkere bovenbenen.
BeOne Pro Pearl
http://www.deboezemvrienden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 20 mei 2011 16:28

Daniel1975 schreef:
Franklin schreef:Fietskleding beoordelen terwijl je niet in op de fiets zit gaat niet echt. Ik heb bijvoorbeeld een Castelli winterjack en als ik sta dan zit het voor geen meter, maar zo gauw als ik op mijn fiets zit in de fietshouding zit het als gegoten. Met fiets broeken is het al niet anders. Of kleding lekker zit is zo persoonlijk. Ik heb heel veel merken geprobeerd, maar de laatste jaren zweer ik bij Castelli. Ik weet dat er genoeg zijn die dat helemaal niets vinden.

Met mijn Assos winterjack is het ook zo. Als ik sta zit ie niet mooi en veel te strak rond mijn borstkas. Zodra je in fietshouding zit komt ie perfect te zitten en sluit hij overal mooi aan.
En wat Castelli betreft: ik heb de Bodypaint gekocht: had ik jaren eerder moeten doen! De overige kleding vind ik niet mooi; zou al een slimme zet zijn als ze dat afgrijselijke logo eens zouden verkleinen cq. restylen.

Daniel, hoe bevalt de Bodypaint broek? Ik sta ook op het punt deze aan te schaffen aangezien ik ook aan het uitkijken ben naar een nieuwe broek. Waar heb jij hem tegen een schappelijke prijs aangeschaft? Ik rijd nu in een Aero race maat L dan zou de bodypaint ook wel maat L kunnen denk ik....
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 mei 2011 16:50

Schappelijke prijzen kennen ze niet in dat segment :(.
De broek bevalt perfect. Pasvorm is even wennen, maar als je er aan gewend bent wil je niet anders. Hij zit echt als een 2e huid en kruipt niet (ook niet bij gebruik van beenstukken). M.n. in de lies vind ik dat erg fijn, geen schuurplekjes meer. Mevr75 heeft er ook een en geloof dat die niet meer anders wil.
Heb altijd Assos gereden (bevalt ook goed), maar deze heeft toch nog wel een streepje voor.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 20 mei 2011 17:32

Bedankt voor je snelle reactie, heb hem denk ik wel tegen een redelijk schappelijke prijs gevonden dus ga hem maar eens bestellen en kijken hoe hij bevalt. Wat ik inderdaad zo lees zal deze broek mij niet teleur stellen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 mei 2011 17:45

Waar heb je die redelijke prijs gevonden dan?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Plaats reactie