WK 2007
Een tijdje geleden stond er in Fiets een quote van Thomas Dekker. Het ging over Jaap Stam, Edgar Davids en de De Boertjes; allemaal gepakt op nandrolon, een paar wedstrijden geschorst en gewoon doorgaan met het opstrijken van de miljoenen.......
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben clean, ik weet van niks. Desnoods dwing ik bij een volgende forumrit mijn deelname af via de kabouterraad
:p :d
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
mouse schreef:Als hij zuiver op de graat is, waarom maakt hij zich dan druk om het dopingcharter? Hij (Bettini) weigert te tekenen omwille van de clausule dat men een jaarloon verliest als men betrapt wordt; Wat maakt dat uit als je toch zuiver rijdt?
Korrexie: Bettini weigert het charter te ondertekenen waarin staat dat wie betrapt wordt zijn jaarloon aan de UCI moet afstaan, maar zou wel bereid zijn het te ondertekenen indien een betrapte renner zijn jaarloon aan zijn ploeg (die als werkgever in voorkomend geval immers de gedupeerde is) moet teruggeven.
Princiepskwestie: het is immers niet enkel zakkenvullerij van de UCI, het ruikt ook nogal naar belangenvermenging, aangezien elke positieve controle de UCI-kassa doet rinkelen. Welke garantie hebben renners nog wanneer de UCI tegelijk rechter en partij is?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
dutchflandrien
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:dutchflandrien schreef:Edwin01 schreef:@ Dutchflandrien: En wie garandeert mij dat Leukemans wel 'zuiver' is? Of Gilbert? Of Dekker? Of Boogerd?
niemand. en dat is nu zo jammer aan de wielersport.
Waarom alleen de wielersport? Denk je dat dat de enige sport is waar door enkelen gebruikt wordt?
dit is toch het fiets forum?, toch niet het omni-sport forum????
RIDLEY the speed weapon
@ Dutchflandrien
Het gaat om de enorme zottigheid en de ongelofelijke dubbele moraal die er heerst ten opzichte van andere sporten. De post van Bluebird slaat de spijker op zijn kop.
Ik durf te stellen dat wanneer er bij der Schumi (de F1 coureur dus hè, niet de wielrenner) weet ik wat gevonden wordt (even puur als voorbeeld, ik zeg absoluut niet dat het zo is...) heel Duitsland klaar staat om hem vrij te pleiten!
Het dopinggebruik gaat echt wel veel verder dan de wielrennerij.
Overal waar er flink geld omgaat, wordt door sommige lieden nu eenmaal vals gespeeld. Men tilt de belastingen, men perst af en men dealt dope.....
bluebird1 schreef:Precies,
niemand garandeert je ook dat Federer en Nadal clean zijn, of Tiger Woods, Ronaldino, Lewis Hamilton....
Wat ik je wel garandeer is dat je bij andere sporten njiet gestraft wordt op basis van geruchten: Als ik hier het gerucht zet dat Daniel gister een energybar gejat heeft, zet zijn baas hem toch ook niet op non-actief?
Het gaat om de enorme zottigheid en de ongelofelijke dubbele moraal die er heerst ten opzichte van andere sporten. De post van Bluebird slaat de spijker op zijn kop.
Ik durf te stellen dat wanneer er bij der Schumi (de F1 coureur dus hè, niet de wielrenner) weet ik wat gevonden wordt (even puur als voorbeeld, ik zeg absoluut niet dat het zo is...) heel Duitsland klaar staat om hem vrij te pleiten!
Overal waar er flink geld omgaat, wordt door sommige lieden nu eenmaal vals gespeeld. Men tilt de belastingen, men perst af en men dealt dope.....
-
dutchflandrien
- Forum-lid
Edwin01 schreef:@ Dutchflandrienbluebird1 schreef:Precies,
niemand garandeert je ook dat Federer en Nadal clean zijn, of Tiger Woods, Ronaldino, Lewis Hamilton....
het dopinggebruik gaat inderdaad verder dan de wielrennerij. maar dat wil niet zeggen dat men de dopingproblematiek in de wielersport maar moet negeren. omdat het in de andere sporten wordt gedaan. ik zou eerder het omgekeerde wensen.
en in de wielersport kun je het woord "sommigen"zoals je zegt in je post niet meer gebruiken. het lijstje gepakten is hiervoor al te groot geworden
RIDLEY the speed weapon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je kijkt naar het totaal aantal wedstrijdrenners is het echt maar een handjevol hoor 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
alfaboy_69
- Forum-lid
Zijn er ook nog wat mensen die hun visie kwijt willen over het verloop van het WK en niet om het hele gedoe errond ?