ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik zoek eigenlijk een handleiding voor dummies om van een giant goldrock met versleten drive-train een leuke single-speed te bouwen voor woon-uni verkeer. waarschijnlijk krijg ik er gelijk een handleiding voor forum gebruik bij maar dat risico nemen we maar
Hoe een single-speed bouwen
-
cubemeister
- Forum-lid
ik heb een vraag:
ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik zoek eigenlijk een handleiding voor dummies om van een giant goldrock met versleten drive-train een leuke single-speed te bouwen voor woon-uni verkeer. waarschijnlijk krijg ik er gelijk een handleiding voor forum gebruik bij maar dat risico nemen we maar
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
www.m-gineering.nl voor onderdelen en handleiding
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Dag,
Ik rij in de wintermaanden ook singelspeed (53 x 19)
Ik heb 3 jaar geleden een van Tuyl gekocht met cantileverremmen.
Spatborden en licht gemonteerd en een "oude"derr. gepakt en deze op een vaste stand gezet.
Oude achter Veloce-naaf met dus 1 tandwiel, met veel spacers erop.
Zo rij ik nu 3 jaar lang probleemloos de winter door, en dan 4 dagen per week.
's ochtends naar mijn werk en 's avonds een ommetje.
groeten
Campo
Ik rij in de wintermaanden ook singelspeed (53 x 19)
Ik heb 3 jaar geleden een van Tuyl gekocht met cantileverremmen.
Spatborden en licht gemonteerd en een "oude"derr. gepakt en deze op een vaste stand gezet.
Oude achter Veloce-naaf met dus 1 tandwiel, met veel spacers erop.
Zo rij ik nu 3 jaar lang probleemloos de winter door, en dan 4 dagen per week.
's ochtends naar mijn werk en 's avonds een ommetje.
groeten
Campo