campa 2006 vragen
Ik wil een campagnolo 2006 groepje bijeen sprokkelen. UItgaande van 53/39 voor wil ik achter 12-25 gebruiken maar de mogelijkheid houden om een 13-29 cassette te steken. Welke achterderailleur moet ik dan nemen ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Zonder risico een medium maar kort gaat vaak ook.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
hey pipootje, heb nog een splinternieuw crankstel carbon 2006 liggen in de doos met garantiebewijs en boutjes erbij, nooit gemoteerd!!
Voor 130euro mag je het hebben.....
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Sharkman 1 schreef:Zonder risico een medium maar kort gaat vaak ook.
Klopt, maar met een korte achterderailleur wel met beleid schakelen! In de Alpen 2 jaar geleden lukte dit bij mij ook (overigens wel icm een compact-cranckstel).
Ivm een eventuele garantieclaim haal je wel bot bij problemen.
Dus het beste een medium-kooi.
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heeft helemaal niet met beleid schakelen te maken, maar enkel dat het maar de vraag is of de derailleur genoeg kettinglengte verschil kan opvangen zodat je groot-groot kunt schakelen zonder dat de derailleur breekt en het achterwiel in vliegt.
Je moet gewoon zorgen dat je ook groot-groot kunt schakelen, want anders komt vanzelf een keer de dag dat je er niet aandenkt en je zo je fiets goed sloopt. En die paar gram verschil op de derailleur doet er ook niet zoveel toe.
Je moet gewoon zorgen dat je ook groot-groot kunt schakelen, want anders komt vanzelf een keer de dag dat je er niet aandenkt en je zo je fiets goed sloopt. En die paar gram verschil op de derailleur doet er ook niet zoveel toe.
de witte schreef:hey pipootje, heb nog een splinternieuw crankstel carbon 2006 liggen in de doos met garantiebewijs en boutjes erbij, nooit gemoteerd!!
Hé verdulleme, zag dit bericht te laat. Ik had dit eerst willen kopen bij een winkel maar ik bedacht later dat ik met een bbl van 95 cm beter een 177,5 crank kan nemen Ik heb nu een zilverkleurige wat ook niet verkeerd zal staan op mijn toekomstige titanium freempje.
Maar voor 130 euri ben je dan carbonnen trapstelletje zo kwijt denk ik zo.
Heb inmiddels ook een medium derailleur gescoord van de firma Chorus.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
-
campasuper
- Forum-lid
Geen probleem.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders