Dat is natuurlijk de bedoeling ja, dat er zoveel mogelijk mensen op die site gaan kijken.
Stemmen Jullie Ook Op Ons Prinsesje?
[quote="KXlight"]Het is blijkbaar een contest wie activeert de meeste bekenden...
[/quote]
Dat is natuurlijk de bedoeling ja, dat er zoveel mogelijk mensen op die site gaan kijken.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Tja, als je een kind wil leren dat het in de boze-mensen-wereld wordt afgerekend op het uiterlijk, veel succes. Verder vind ik het een afschuwelijke site (dat geluid alleen al).
[quote="GastheerG"]Ach dit soort topics zorgt toch voor het communitie gevoel en dat is net zo belangrijk als inhoudelijk kennis uitwisselen. Dus doe eens gek: een 10
Ben wel blij dat mijn dochter deze fase achter zich heeft gelaten. Hoewel? Ook geen K3 meer! En Karin wil ik best.... laat maar dit is een familietopic.[/quote]
Het is duidelijk al een tijdje geleden, het is namelijk KarEn en m.i. ook nog de lel..... minst knappe.
[img=http://img527.imageshack.us/img527/9769/k3ddbn5.jpg]
Ben wel blij dat mijn dochter deze fase achter zich heeft gelaten. Hoewel? Ook geen K3 meer! En Karin wil ik best.... laat maar dit is een familietopic.[/quote]
Het is duidelijk al een tijdje geleden, het is namelijk KarEn en m.i. ook nog de lel..... minst knappe.
[img=http://img527.imageshack.us/img527/9769/k3ddbn5.jpg]
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
Ja dat is prima, maar even zonder gekheid ben ik best huiverig wat dit soort sites betreft. Je weet nooit welke zieke geesten er ronddwalen op het internet. En als je foto van je prinsesje dan op de wel bekende site martijn staat moet je echt van goede (koninklijke) huize komen om haar daar weer af te krijgen.
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
bij die Avatar wordt je tenminste niet op 't uiterlijk van je fiets beoordeeld.