tacx cassette afnemer past precies niet
-
campasuper
- Forum-lid
Waarschijnlijk is je afnemer van de nieuwe maat en je sluitring van een oudere maat. Ken de maten niet precies uit mijn hoofd maar hier kan verschil in zitten, ook al is het maar een mm oid. Niet inkloppen, niet zo goed voor de lagers e.d.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De opneming van Campa is al lang niet meer veranderd. Wel zijn er sluitingen die niet helemaal netjes volgens de specs zijn. Girlinred had ook zo'n vreselijke sluitring, ik moest de dop 1e een tik met de baco geven om het ding los te kunnen maken.
Wat in de afgelopen jaren wel veranderd is is de diameter van het draad, bij 8, 9 en 10 speed is die verschillend. Een 9 speed body vreet wel een 10 speed cassete, maar je hebt wel weer een andere sluitring nodig.
Wat in de afgelopen jaren wel veranderd is is de diameter van het draad, bij 8, 9 en 10 speed is die verschillend. Een 9 speed body vreet wel een 10 speed cassete, maar je hebt wel weer een andere sluitring nodig.
-
dream-plus
- Forum-lid
outrun2 schreef:heb het al opgelost, de harde manier... gewoon van elk tandje wat met de vijl bewerkt, paar mm eraf en nu past hij wel... moeilijk gaat ook zeker pfff
Waarschijnlijk een paar tiende mm.:d
Doet me denken aan een verhaal uit het topic "Domme acties van de fietsenmaker", waarin forumlid Diogones vertelde dat een bepaalde FM een kransafnemer van Shimano geschikt maakte voor een Campawiel door hem met een klauwkamer in de cassette te rammen 
- amclassic-fan
- Forum-lid HC