Iemand ervaring?
hoe / welke sensor ?
Thanks
Cateye V3 Triple Wireless Cycle Computer
Ik was ook benieuwd naar deze computer.
Alleen heb ik nog nergens info gevonden, maar ik heb wel al een redelijk goedkope aanbieder gevonden: Link
Over de sensor staat alleen maar dat een "compacte chainstay" is, dus ik neem aan dat het zo'n 2-in-1 geval is, die bij de HR200DW en z'n broer zat.
Er bestaat btw ook een V2 met alleen cadans.
Alleen heb ik nog nergens info gevonden, maar ik heb wel al een redelijk goedkope aanbieder gevonden: Link
Over de sensor staat alleen maar dat een "compacte chainstay" is, dus ik neem aan dat het zo'n 2-in-1 geval is, die bij de HR200DW en z'n broer zat.
Er bestaat btw ook een V2 met alleen cadans.
Lijkt me een mooi alternatief voor de CS600.
Gebruiken beide de 2,4Gz technologie tegen storingen, alleen ontbreekt op de cateye de hoogtemeting en de batterijen zijn sneller op (wel zelf te vervangen).
Cateye V3 €150, Polar CS600 €285
Keuzes, keuzes, keuzes......
Gebruiken beide de 2,4Gz technologie tegen storingen, alleen ontbreekt op de cateye de hoogtemeting en de batterijen zijn sneller op (wel zelf te vervangen).
Cateye V3 €150, Polar CS600 €285
Keuzes, keuzes, keuzes......
I Am SpeCiAliZed
Ik heb een Trek Incite ACH Digital gekocht, is o.a. nieuw 130euro bij 12go-trading.
Deze heeft hoogtemeting, hartslag, cadans, temperatuur en verder alle standaard functies. Ben er al best tevreden mee.
Alleen is die niet zo mooi als de C600 of V3C
Deze heeft hoogtemeting, hartslag, cadans, temperatuur en verder alle standaard functies. Ben er al best tevreden mee.
Alleen is die niet zo mooi als de C600 of V3C
Maar eens even een oud topic afstoffen.
Zijn er inmiddels meer mensen die met deze fiets computer rond fietsen.
Wat zijn je ervaringen met deze fiets computer, werkt het makkelijk enz?
Alvast bedankt
Zijn er inmiddels meer mensen die met deze fiets computer rond fietsen.
Wat zijn je ervaringen met deze fiets computer, werkt het makkelijk enz?
Alvast bedankt
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada