Wie kan mij met het volgende helpen.
Einde van het jaar dus alle tellers op nul, dus ook mijn Polar, echter ik kan nergens vinden hoe ik de stand van ODO op nul kan krijgen.
Althans ik kan het niet in de handleiding vinden.
Wie heeft de oplossing
Reset polar CS 200 CAD
Ik heb gedownload, mar ik krijg steeds een melding van:
"Om de nieuwe odowooarden te aktiveren, moet u eerst de Polar resetten.
Na het resettengelieve de uurfunctiesterug in te stellen. Alle andere gegevens blijven bewaard."
Maar hoe moet of gaat dat dan?
"Om de nieuwe odowooarden te aktiveren, moet u eerst de Polar resetten.
Na het resettengelieve de uurfunctiesterug in te stellen. Alle andere gegevens blijven bewaard."
Maar hoe moet of gaat dat dan?
Ik heb de -3- knoppen tegelijk ingedrukt, dan zie je allerlei tekens in je display,
of te wel het display vertoont een zooitje.
Ik heb daarna de datum, tijd weer ingesteld, weer naar Polar Uplink Tool, de km's ingevuld, dan overdragen aan getipt en weer krijkg ik de zelfde melding als ik reeds eerder heb aangegeven.
Wat doe ik nu fout????
of te wel het display vertoont een zooitje.
Ik heb daarna de datum, tijd weer ingesteld, weer naar Polar Uplink Tool, de km's ingevuld, dan overdragen aan getipt en weer krijkg ik de zelfde melding als ik reeds eerder heb aangegeven.
Wat doe ik nu fout????
Dus ik ben niet de enige die deze problemen heeft met de RESET van de CS200.
Als iemand iets hhrt van Polar ben ik benieuwd, ik heb reeds -3- mails gezonden, geen antwoord, heb gebeld met Polar, kreeg iemand aan de lijn en die dacht dus dat ik een of andere sukkel was, ik hem verteld wat ik deed, hij zei nou dan moet het werken.
Dus niet, ik vind dit een schandeljke zaak van Polar, je wordt niet serieus genomen, en dan met zo'n klant onvriendelijke stem en advies.
Als iemand iets hhrt van Polar ben ik benieuwd, ik heb reeds -3- mails gezonden, geen antwoord, heb gebeld met Polar, kreeg iemand aan de lijn en die dacht dus dat ik een of andere sukkel was, ik hem verteld wat ik deed, hij zei nou dan moet het werken.
Dus niet, ik vind dit een schandeljke zaak van Polar, je wordt niet serieus genomen, en dan met zo'n klant onvriendelijke stem en advies.
Na een telefoontje met Polar is het resetten toch gelukt. Polar Uplink downloaden-cs 200 activeren en verder gaan met het pijltje-Odometer aanklikken en Fiets1 en/of Fiets2 op 0 km zetten-op overdragen klikken-fietscomputer via connect op receive DATA zetten-fietscomputer goed tegen de box aanhouden en op OK drukken van het nieuwe venstertje-let nu op dat er in de fietscomputer Uplink OK verschijnt- is dit niet het geval dan nog een keer herhalen-Als laatste kun je de fietscomputer resetten door tegelijk op alle 3 de knoppen te drukken of de batterij eventjes te verwijderen. Druk daarna op start en zet de klok en de datum weer goed.
succes ermee
succes ermee