Tocht Veenendaal - Vaals
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
@Evers, TOP!
What makes the boat go faster?
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
[quote="Evers"]Livio, heb je de route liever in tekstvorm of in een kaart?[/quote]
In tekstvorm
In tekstvorm
What makes the boat go faster?
Livio,
de tocht in tekstvorm is al voor een groot deel klaar, ik moet alleen binnenkort nog even vanaf de Cauberg terug naar Gulpen de route in kaart breng. Ik heb namelijk geen idee hoe ik dan normaal fiets (door welke dorpen).
In wat voor programma kan ik de route het beste intekenen? ANWB route kaarten kopieren lukt me in ieder geval niet..
de tocht in tekstvorm is al voor een groot deel klaar, ik moet alleen binnenkort nog even vanaf de Cauberg terug naar Gulpen de route in kaart breng. Ik heb namelijk geen idee hoe ik dan normaal fiets (door welke dorpen).
In wat voor programma kan ik de route het beste intekenen? ANWB route kaarten kopieren lukt me in ieder geval niet..
Train ze!
Ik ben in het verleden ook eens vanaf Ede naar Maastricht gefietst en heb toen de toeristische LF MAASROUTE gevolgt.
Wel wat langer maar het was gewoon bordjes volgen en van de omgeving genieten.
Vanaf Maastricht loopt er ook weer een LF richting oost, dus zo kom je ook op een mooie, makkelijke manier in Vaals.
Wel wat langer maar het was gewoon bordjes volgen en van de omgeving genieten.
Vanaf Maastricht loopt er ook weer een LF richting oost, dus zo kom je ook op een mooie, makkelijke manier in Vaals.