Dilema wielen Pinarello FP6
fabianvdgraaf schreef:Zonda's heb ik inderdaad veel over gelezen, zijn zeker oersterk, maar heb natuurlijk een Pina FP6 en record afmontage minus de crank. Dus dan staan zonda's er na mijn gevoel wat (GOEDKOOP) onder.
Natuurlijk! LOL
- daniel1975
- Forum-lid HC
fabianvdgraaf schreef:Zonda's heb ik inderdaad veel over gelezen, zijn zeker oersterk, maar heb natuurlijk een Pina FP6 en record afmontage minus de crank. Dus dan staan zonda's er na mijn gevoel wat (GOEDKOOP) onder.
Of die Recordgroep is overkill op dit frame; net hoe je het bekijkt
(voor jouw info: De FP6 is de 2006 Paris, maar dan met goedkoper, zwaarder carbon. Het nummertje 6 is beetje misleidend, want technisch staat de FP3 op een hoger niveau)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
fabianvdgraaf
- Forum-lid
@bigm die rc50 heb ik na zitten kijken! Kan alleen niets terugvinden over stijfheid en kwaliteit! Ultegra naven lijken me wel oke!
Pinarello FP6 de echte Italiaan.
-
speervanlaspezia
- Forum-lid
Zeg, we gaan natuurlijk geen PRO wielen steken onder een volbloed Italiaan. Hoe goed ze ook zijn. Eurus is de beste keuze, die smoelen ook beter dan bijvoorbeeld de Neutrons.
-
speervanlaspezia
- Forum-lid
Klopt, maar ik probeer wel relevant te blijven. Deze post daargelaten gaat dat vrij goed!
Speer van La Spezia schreef:Zeg, we gaan natuurlijk geen PRO wielen steken onder een volbloed Italiaan. Hoe goed ze ook zijn. Eurus is de beste keuze, die smoelen ook beter dan bijvoorbeeld de Neutrons.
zo ken ik er ook nog wel 1
je zet geen ffwd wielen onder een italiaan
en nu weer on topic