Ik ben opzoek naar een fiets van het niveau 105/veloce.
Wil er niet al te veel geld aan uitgeven, eventueel 2de hands.
Ben opzoek naar ongeveer maatje 53.
Wat kan ik het beste doen?
Welke internet winkel heeft er een scherpe aanbieding.
Nieuwe fiets, Welke?
Is wel erg algemeen wat je nu vraagt 
Wat wil je met de fiets gaan doen, waar gaat de voorkeur naar uit, wat weeg/meet je, budget etc..? Genoeg draadjes hier die spreken over webshops, maar aan jouw vage vraagstelling leid ik af dat je beter bij de lokale FM ten rade gaat met jouw wensen (en evt daarna pas bij een webshop bestelt).
Wat wil je met de fiets gaan doen, waar gaat de voorkeur naar uit, wat weeg/meet je, budget etc..? Genoeg draadjes hier die spreken over webshops, maar aan jouw vage vraagstelling leid ik af dat je beter bij de lokale FM ten rade gaat met jouw wensen (en evt daarna pas bij een webshop bestelt).
Cube AMS Comp 2010
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
Ik ben 1.72cm lang, Vrouw en 58 kilo.
Budget is rond de 800euro.
Ik fiets 2x in de week, ongeveer 50km per keer.
Ook in de Alpen met ik uit de voeten kunnen, dus een triple of compact is een must.
Budget is rond de 800euro.
Ik fiets 2x in de week, ongeveer 50km per keer.
Ook in de Alpen met ik uit de voeten kunnen, dus een triple of compact is een must.
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd...
800 euro is een krap budget voor een nieuwe fiets. Als je minimaal veloce of 105 wil monteren, stel je jezelf voor een dilemma. Daat gaat nooit lukken voor die prijs!
spendeer dan 300 euro meer of pas je wensen lijstje aan. De onderkant van de markt is ongeveer 750 euro. Alles daaronder is niet veel soeps. Vanaf 750 euro worden goede fietsen gebouwd, maar dan heb je nog geen lichtgewicht.
Een lichte fiets is licht in je portemonnaie
spendeer dan 300 euro meer of pas je wensen lijstje aan. De onderkant van de markt is ongeveer 750 euro. Alles daaronder is niet veel soeps. Vanaf 750 euro worden goede fietsen gebouwd, maar dan heb je nog geen lichtgewicht.
Een lichte fiets is licht in je portemonnaie
Live fast; die young. mijn blog
Maatje 53 is wel interessant voor overjarige modellen; kijk es bij www.salden.nl ofzo. 750 is inderdaad wel wat krap voor een nieuwe fiets, 2de hands moet wel kunnen denk ik.
Stevens San Remo, Cube Aerial (bike2build.nl) zitten op of rond 800 euro. Maar wel met Tiagra.
De Bulls Harrier heeft geloof ik wel 105 en kost ook zoiets.
Zoals gezegd is de spoeling dun bij deze prijs of krijg je matige kwaliteit, vooral qua onderdelen. Vaak heb je tweedehands meer kans.
De Bulls Harrier heeft geloof ik wel 105 en kost ook zoiets.
Zoals gezegd is de spoeling dun bij deze prijs of krijg je matige kwaliteit, vooral qua onderdelen. Vaak heb je tweedehands meer kans.
Kijk ook eens naar het assortiment van bladebikes (www.bladebikes.nl)
De frames zijn inderdaad vergelijkbaar met enkele andere frames. het gewicht is gegarandeerd van 1.15 kg. Daarbij is de prijs nu slechts € 549. waarmee hij hij de goedkoopste van heel Nederland is.
natuurlijk heeft hij ook nog andere modellen en voor 800 kom je wel tot een mooi fietsje.
De frames zijn inderdaad vergelijkbaar met enkele andere frames. het gewicht is gegarandeerd van 1.15 kg. Daarbij is de prijs nu slechts € 549. waarmee hij hij de goedkoopste van heel Nederland is.
natuurlijk heeft hij ook nog andere modellen en voor 800 kom je wel tot een mooi fietsje.
-
reinreidsma
- Forum-lid
Kijk eens in Zwanenburg, bij Vos hebben ze Concorde fiesen met Veloce voor 750 euro, of in Vriezenveen. Bij Fietsgigant hebben ze een goede website.
Succes, Rein.
Succes, Rein.
rein