[quote="Bottecchia"][quote="Rezne"]Weer halverwege geen weg-tot-weg-navigatie.
Op gpsies zelf een track getekend en gedownload als GPX track (en TCX Course).
Deze:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=wicylhdpqfqeycbx
Lijkt me niks mis mee, maar toch stopt hij halverwege met het geven van aanwijzingen. Komt het dan toch door het Openstreetmap materiaal?[/quote]
Ik denk niet dat het aan je kaartmateriaal ligt. Zelf gebruik ik City Navigator Europe 2009.11 en ik heb met gpx bestanden ook nog wel eens gehad dat de aanwijzingen op een gegeven moment vastlopen. Je kunt dan uiteraard wel de lijn op de kaart blijven volgen maar de aanwijzingen komen dan niet meer terug.
Daarom ben ik op een gegeven moment overgestapt op het rijden van Courses en dat bevalt me prima. Ze laden veel sneller en ik vind het prima werkbaar.
[/quote]
Ik ben ook wel eens mijn aanwijzingen kwijt . Meestal zoek ik dan een stuk van de route uit die ik een minuut of 10 zonder aanwijzingen kan rijden . Ik ga dan terug naar opgeslagen ritten en klik de rit dan nog een keer aan en klik navigeren weer aan . Tegen de tijd dat die 10 minuten voorbij zijn dan heb ik de aanwijzingen meestal weer terug .
Ik heb wel eens gehad dat ik alleen maar windrichting aanwijzingen kreeg , omdat hij wss het kaartmateriaal niet kon gebruiken .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.