gisteren in de stromende regen gefietst. heel veel water op de weg en jawel hoor een diepe kuil met scherpe rand gepakt toen ik door een plas water moest, ik kon niet anders. resultaat een klein gaatje door m'n veloflexband. gelukkig nog wel voor de rit op 8 bar gepompt. aan de buitenkant zit een sneetje van ongeveer 2 mm en aan de binnenkant is dat krap 1 mm. ik zit me af te vragen of ik hier mee door kan rijden. of dat 'ie direct de vuilnisbak in kan.
iemand ervaring hiermee?
gaatje in nieuwe veloflex
vuilnisbak
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Inderdaad, jammer maar helaas.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Hoi,
Het Park Tool spul aan de binnenzijde en het scheurtje kleven met:
http://www.rctechnics.eu/zapagap-thick- ... -1216.html
Ciao,
Het Park Tool spul aan de binnenzijde en het scheurtje kleven met:
http://www.rctechnics.eu/zapagap-thick- ... -1216.html
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
-
campasuper
- Forum-lid
Mijn credo is : Beter kort pijn dan lang verdriet.
Ofwel, gewoon weggooien, doet even zeer, maar als er na een reparatie iets mis gaat onderweg kunnen de gevolgen veel groter zijn.
Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat in een afdaling een bandje van de voorvelg liep en dat doet echt zeer, niet alleen het lijf maar ook flink schade aan het materiaal!
Ofwel, gewoon weggooien, doet even zeer, maar als er na een reparatie iets mis gaat onderweg kunnen de gevolgen veel groter zijn.
Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat in een afdaling een bandje van de voorvelg liep en dat doet echt zeer, niet alleen het lijf maar ook flink schade aan het materiaal!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Hoi,
@Campa=super:
Het gaat hier wel om een sneetje van 2mm met een gaatje van amper een mm. In bandensneetjes termen is dat zowat het kleinste sneetje die naam waardig.....
Behandelen en in de gaten houden, als het groter wordt kan het bandje alsnog naar de eeuwige jachtvelden.
Voor Veloflexbandjes is dat trouwens een gouden mausoleum en geen ordinaire vuilnisbak uitreraard....
Ciao,
@Campa=super:
Het gaat hier wel om een sneetje van 2mm met een gaatje van amper een mm. In bandensneetjes termen is dat zowat het kleinste sneetje die naam waardig.....
Behandelen en in de gaten houden, als het groter wordt kan het bandje alsnog naar de eeuwige jachtvelden.
Voor Veloflexbandjes is dat trouwens een gouden mausoleum en geen ordinaire vuilnisbak uitreraard....
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
-
campasuper
- Forum-lid
@fdegrove
Ieder heeft recht op zijn eigen mening en ideeën ...
Wellicht ben ik het voorzichtige type met materiaal, helaas door schade én schande wijs geworden.
Ieder heeft recht op zijn eigen mening en ideeën ...
Wellicht ben ik het voorzichtige type met materiaal, helaas door schade én schande wijs geworden.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders