heeft iemand een idee hoe en of het wel mogelijk is om de shifters op mijn oude bianchi frame te verplaatsen van de buis naar het stuur?
Ik wil er de campagnolo veloce groep op zetten inc de remhendels
http://www.daveerken.nl/style/Bianchi/frame01.jpg
gr
Dave
veloce
shifters verplaatsen van buis naar stuur
he volgens mij ben ik nog achter dat frame aangeweest... Maar het antwoord op je vraag: ja, dat kan. Op de plek van de commandeurs komen dan de nokjes waar de buitenkabel eindigt en je de boel kan stellen. Moet niet al te moeilijk zijn! Kijk vooral ook in het topic van GastheerG voor inspiratie!
ok Kabelgeleiders dus, welke heb jij gebruikt PIM?
Of weet iemand waar ik die zou kunnen kopen?
heb al even bij bike2build en futurumshop gekeken maar zag zo snel niks staan....
Ik zal tzt een nieuwe post aanmaken als ik alle onderdelen in bezit heb, en dan kun je het op de voet volgen
weet er iemand toevallig ook het RAL nummer van de celeste groene kleur?
Of weet iemand waar ik die zou kunnen kopen?
heb al even bij bike2build en futurumshop gekeken maar zag zo snel niks staan....
Ik zal tzt een nieuwe post aanmaken als ik alle onderdelen in bezit heb, en dan kun je het op de voet volgen
weet er iemand toevallig ook het RAL nummer van de celeste groene kleur?
Dit topic zal je hoogstwaarschijnlijk ook wel helpen met de opbouw van je frame. Verder heb je dus kabelstoppers nodig. Die heb je om in z'n geheel een klem op je onderbuis te schroeven, maar het ziet het mooiste uit om stoppertjes op de schroeven/nokjes van de oude buiscommandeurs te zetten. Zou je kunnen kopen bij Sheldon Brown. Heb ze zelf overigens niet hoor
.
Linkje
Helemaal beneden aan de pagina staan ze.
Linkje
Helemaal beneden aan de pagina staan ze.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
- de zwarten
- Forum-lid HC
die dingen zijn óveral te vinden.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®-
zomerfietser
- Forum-lid
- Contact
Alleen wel even opletten, want je hebt 2 soorten. De ene soort is voor een ronde bus en de andere is voor een ovale buis(zeg maar platte kant) Het ziet er niet uit wanneer de verkeerde wordt gemonteerd.
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
bedankt voor de tip!
toevallig enig idee of de campagnolo aluminium kabelstoppers van onder staande site voor een ronde buis zijn? heb de site al gemaild maar nog niks gehoord...
http://www.defietsenmaker.nl/N_frame.ht ... t_579.html
@ Wouter&Furk; ik heb datzelfde frame idd ooit te koop aangeboden op marktplaats, maar kon er uiteindelijk toch geen afstand van doen en ben nu dus bezig om hem zelf in ere te herstellen
toevallig enig idee of de campagnolo aluminium kabelstoppers van onder staande site voor een ronde buis zijn? heb de site al gemaild maar nog niks gehoord...
http://www.defietsenmaker.nl/N_frame.ht ... t_579.html
@ Wouter&Furk; ik heb datzelfde frame idd ooit te koop aangeboden op marktplaats, maar kon er uiteindelijk toch geen afstand van doen en ben nu dus bezig om hem zelf in ere te herstellen