vraagje van een beginner;
heb net een neue bike, en ik vroeg me af hoe jullie hem wegzetten; indien in de schuur of garage; gaat er dan een slot omheen? of is alleen de ruimte afgesloten?
Ben ook vooral benieuwd hoe; met een kettingslot aan een verankerde haak oid?
Als ie uit een afgesloten schuur wordt gejat, dan wordt dat vergoed middels de inboedelverzekering; toch?
fiets in de schuur; voorzien van slot?
Ik heb hem op slot aan een haak in de muur, hangend in de beugels.
Wanneer hij daar gestolen word kan je dit opgeven bij de inboedelverzekering, maar daar kan men moeilijk over doen.
Best even contact opnemen met verzekeraar.
Maar in elk geval aan je schuur of garage vast maken, met een goed slot.
Wanneer hij daar gestolen word kan je dit opgeven bij de inboedelverzekering, maar daar kan men moeilijk over doen.
Best even contact opnemen met verzekeraar.
Maar in elk geval aan je schuur of garage vast maken, met een goed slot.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
De winterfiets hangt aan slot aan de muur in de schuur, die is gewend om in kou en regen buiten te zijn. De andere staat gewoon netjes op de pc-kamer, lekker mooi te glimmen.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
2 keilbouten in de muur, fiets aan ophangbeugels en meerdere kettingen zodat ze niet alleen je wiel laten hangen en de rest meenemen. Is idd inboedel maar ik neem geen enkel risico.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
ik zie dat hier een aantal mensen blind varen op hun inboedel verzekering. Maar PAS OP, want ook deze kent zijn beperkingen. Inboedel die is opgeslagen in bergruimte is vaak minder goed verzekerd dan inboedel die in huis staat. In de bergruimte van mijn appartement geldt slechts een vergoeding van maximaal 250 euro bij diefstal. Mijn fietsje staat dus "gewoon" in de woonkamer. Kan ik er ten minste ook elk uur van genieten.
Live fast; die young. mijn blog
ff een check gedaan mbt mijn inboedelverzekering; wordt vergoed mits schuur op slot was (braakschade) op basis van dagwaarde.
Niet slecht dacht ik zo.
Ga zowieso wel een muuranker halen, en tot die tijd heeft ie 2 sloten, 1 los om het frame/achterwiel en 1 kettingslot voorlopig maar vastgemaakt aan m'n worktmate (die's niet 1-2-3 te demonteren en loeizwaar
Niet slecht dacht ik zo.
Ga zowieso wel een muuranker halen, en tot die tijd heeft ie 2 sloten, 1 los om het frame/achterwiel en 1 kettingslot voorlopig maar vastgemaakt aan m'n worktmate (die's niet 1-2-3 te demonteren en loeizwaar
-
cervelootje
- Forum-lid
Ronzie schreef:In de schuur, voorwiel en achterwiel eruit, aan beugels met zelfsluiters, via slot aan haak die met chemische ankers geborgd zijn in de muur. Schuur heeft extra slot met detectie. De 2 wielen staan in de kelderkast.
Ik heb de ultieme oplossing: Schop je wijf het bed uit en leg gewoon je fiets naast je in bed met een setje boeien aan je enkel en het frame! Problem solved!!!!
reclame