L\'Eroica 2011
-
- Forum-lid
Deze Raleigh wordt net zoals de Koga met een Japanse groep opgebouwd. Geen Shimano dit keer maar Suntour.

-
- Forum-lid
[quote="ciclista"]Mooi cranckstel, ik was deze ook al tegen gekomen. Ze zal je heel erg dankbaar zijn na de klim vanaf Panzano en dan wil je er zelf ook een![/quote]
Ciclista voorspelde het al en ik ken mezelf dus had ik al een extra crankstel mee laten komen uit Amerika.

En dan gaat het toch weer snel! Bottombracket moet er wel weer uit en vervangen worden door een iets breder exemplaar want het binnenblad loopt tegen de achterbrug aan.

Ciclista voorspelde het al en ik ken mezelf dus had ik al een extra crankstel mee laten komen uit Amerika.

En dan gaat het toch weer snel! Bottombracket moet er wel weer uit en vervangen worden door een iets breder exemplaar want het binnenblad loopt tegen de achterbrug aan.

-
- Forum-lid
vandaag weer eens een paar strade bianchi weggetje,s in twente gereden
-
- Forum-lid
zullo op de strade bianchi in twente
-
- Forum-lid
de hel/hemel van het oosten
-
- Forum-lid
Kleine update, de bidonhouders even tijdelijk aan het stuur gemonteerd maar die komen uiteindelijk op de meer gebruikelijke plekken.

-
- Forum-lid
Zo te zien kun je altijd nog melkboer worden...
-
- Forum-lid
[quote="Walter G"]Zo te zien kun je altijd nog melkboer worden...[/quote]
Als het maar in Italie is!
Als het maar in Italie is!

Kan iemand mij vertellen hoe/wanneer je een bevestiging krijgt voor de inschrijving? Misschien heb ik een black out gehad, maar heb me op 28 februari om 2 minuten over 12 s'nachts direct ingeschreven. Ik sta wel op de lijst, maar volgens mij verder geen enkele bevestiging gekregen o.i.d. Klopt dat?
Bedankt vast
Bedankt vast
-
- Forum-lid
Als je op de lijst staat is het goed. Je startnummer haal je ter plekke op. Gewoon even je naam opgeven volstaat.
-
- Forum-lid
De eerste 50 kilometer met de Raleigh zitten er op. Als ik er half zo succesvol mee wordt als Peter Winnen in 1983 was ben ik tevreden