Beste werkstandaard
Ik heb dus een Cyclespider Team van Tacx (overgenomen van Six13). Echt een perfect ding, zeer stabiel en degelijk en snel een eenvoudig klein op te vouwen.
Ik heb altijd het idee, dat je daar geen bracketassen op kan vervangen....... maar ik kan het mis hebben 
Even serieus: is die cyclespider sterk genoeg om heel veel kracht te zetten bij zo'n klus?
Diogenes
Even serieus: is die cyclespider sterk genoeg om heel veel kracht te zetten bij zo'n klus?
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Geen enkel probleem, heb mijn Chorus as er mee gemonteerd.
Ik zelf heb er een bij hopmans gehaald van Tacx als ik mij niet vergis idiaal ding.
het is een inklapbare standaard met een driepoot op hoogte verstelbaaren je klemt hem alleen vast in je voorvork met de bijgeleverde steun,tevens nog een gereedschapbakje bij aanwezig,het is zeker zijn geld waard(109 euro) zeker voor de carbon frames je hebt geen last van klemmen die beschadigingen achter kunnen laten succes.
het is een inklapbare standaard met een driepoot op hoogte verstelbaaren je klemt hem alleen vast in je voorvork met de bijgeleverde steun,tevens nog een gereedschapbakje bij aanwezig,het is zeker zijn geld waard(109 euro) zeker voor de carbon frames je hebt geen last van klemmen die beschadigingen achter kunnen laten succes.
pvr
-
biker-sander
- Forum-lid
ik zweer nog steeds bij het principe: voorvork in de klem en fiets laten rusten net achter de BB.
Dat komt neer op de Tacx standaard maar dan zelfgemaakt, kan ook makkelijk, zal binnenkort even een foto plaatsen.
Dat komt neer op de Tacx standaard maar dan zelfgemaakt, kan ook makkelijk, zal binnenkort even een foto plaatsen.
Tacx heeft ook andere modellen, met buis of zadelpen bevestiging trouwens.

-
biker-sander
- Forum-lid
-
racingluca
- Forum-lid
Rose heeft nu een werkstandaard in de aanbieding, de xtreme montagestandaard S 3000.
Opvouwbaar met een 360 graden draaibare klem, inclusief gereedschapsbak.
Nu van 89 euro voor 69 euro, dit alles heb ik uit de folder die vanochtend op mijn mat viel.
Opvouwbaar met een 360 graden draaibare klem, inclusief gereedschapsbak.
Nu van 89 euro voor 69 euro, dit alles heb ik uit de folder die vanochtend op mijn mat viel.
Built for speed and driven by passion
Ik heb die Tacx Cyclemotion stand en ben niet tevreden over het gedeelte waarop de bracketpot rust: het is spiegelglad. Ik heb er nu anti-slip rubebr opgeplakt en dat helpt een beetje, maar ideaal is het niet.
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido