Beste werkstandaard
-
scenario1.0
- Forum-lid
collega's,
heeft er iemand ervaring met een betaalbare werkstandaard van degelijke kwaliteit?
budget: 60 à 100€
rommel die steeds staat schuiven en waarmee je het frame beschadigd wil ik me zeker niet aanschaffen.
heeft er iemand ervaring met een betaalbare werkstandaard van degelijke kwaliteit?
budget: 60 à 100€
rommel die steeds staat schuiven en waarmee je het frame beschadigd wil ik me zeker niet aanschaffen.
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Deze vraag passeerde hier een klein weekje geleden al. Daar eens kijken zou ik zeggen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
six13freak
- Forum-lid
Ik heb een tacx cyclespider team te koop (als nieuw). Wegens aanschaf Cannondale lefty die er niet in past. Wil er gewoon een schappelijke prijs voor hebben.
Ik gebruik al weer 2 jaar met veel plezier de Tacx Cyclespider Team. Het grote voordeel van deze vind ik dat je de fiets niet aan het frame klemt, maar dat ie steunt op het bracket en geklemd is met de voor of achtervork. Het enige minpuntje is dat ie niet helemaal in je budget past. Ik heb er destijds ongeveer 120,-- voor betaald.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben ook op zoek naar een montagestandaard; belangrijk criterium is dat deze op te klappen is (want ik heb niet veel ruimte thuis).
Wie heeft een tip?
Wie heeft een tip?
-
six13freak
- Forum-lid
Zoals gezegd heb ik een cyclespider team (te koop). Het is een stabiele 3-poots-standaard, helemaal opklapbaar en je kan je fiets 360 graden erop ronddraaien. Voor mij een ideale standaard. Ik was mijn fiets er ook altijd in. Klemt het voorwiel vast. Prima ding.
Zoek ook maar eens verder in dit forum. Er is al heel veel over geschreven.
Zoek ook maar eens verder in dit forum. Er is al heel veel over geschreven.
Kun je hem makkelijk inklappen en opbergen en wat wil je ervoor hebben? Stuur me anders even een PM.
-
six13freak
- Forum-lid
Ik heb je een PM gestuurd.
-
six13freak
- Forum-lid
Ik wens je er veel plezier mee Havanna. Wat mij betreft isie verkocht.
Lijkt mij ook. Email terug gestuurd