Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
SCott Cr1 Team Record afgemonteerd
Door omstandigheden verkoop ik mijn scott hierbij de link van marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/166980445
Zoals de advertentie op marktplaats al aangeeft is de prijs afhankelijk van hoe die hier de deur uit gaat. (mijn voorkeur is alleen frame, groep en afmontage, inclusief de nieuwe look voorvork. Ik denk dan aan 2250)
MvG
Hergen
http://link.marktplaats.nl/166980445
Zoals de advertentie op marktplaats al aangeeft is de prijs afhankelijk van hoe die hier de deur uit gaat. (mijn voorkeur is alleen frame, groep en afmontage, inclusief de nieuwe look voorvork. Ik denk dan aan 2250)
MvG
Hergen
-
maarten_deboer
- Forum-lid
of kon je fiets je gewicht niet aan:) Helaas is het frame te klein maar succes met sturen
[quote="hergen"]Houd de wielen liever nog even zolang de rest nog niet weg is.
Fiets met wielen verkoopt nou eenmaal wat makkelijker.
P.S. Omstandigheden zijn simpelweg zoektocht naar iets beters
Hergen[/quote]
Mocht je ze "overhouden"...
Fiets met wielen verkoopt nou eenmaal wat makkelijker.
P.S. Omstandigheden zijn simpelweg zoektocht naar iets beters
Hergen[/quote]
Mocht je ze "overhouden"...
Loeki Pro
CR1 > C50 is een downgrade, geen upgrade.
Zit net even naar de fot's te kijken. Komt bij mij de vraag op of de geometrie niet erg verandert is door de Look vork? De liggende buis lijkt nu bijna recht te liggen in plaats van sloping. En ook de stand van het zadel is op de foto met Look vork heel anders. Het lijkt alsof de fiets voor veel lager is komen te staan. Snap de "opwaardering"ook niet helemaal. Het "totaal plaatje" met Scott vork vind ik toch mooier. (En ik ben Look fan).
Ooit actief als Ophetkantje
Als we ons aan de feiten houden:
Zowel qua gewicht als qua stijfheid doe je een stap terug. Monocoque versus niet-monocoque. Qua zadelpen zit je gebonden aan een hele onhandige maat, ook niet ideaal.
Qua mening vind ik de CR1 ook mooier dan de C50, maar hierover valt natuurlijk te twisten.
Zowel qua gewicht als qua stijfheid doe je een stap terug. Monocoque versus niet-monocoque. Qua zadelpen zit je gebonden aan een hele onhandige maat, ook niet ideaal.
Qua mening vind ik de CR1 ook mooier dan de C50, maar hierover valt natuurlijk te twisten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC