Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Moozes site = spam site?

corniel
Forum-lid HC

corniel 29 jun 2009 15:58

@peerke1: Klaarblijkelijk heb je de schijn even tegen. In alle posts die je tot nu toe hebt geplaatst, maak je melding van het merk fiets waar je op rijdt. Mocht er sprake zijn van een mistverstand zal een van de admins dat spoedig melden, maak je geen zorgen. Tot die tijd zou ik dat gewoon even achterwege maken. Zo belangrijk is dat nu ook weer niet denk ik. ;)

Merk op dat het dubbelposten (in dit topic en in je eigen voorsteltopic) doorgaans niet gewaardeerd wordt.

perik
Forum-lid

perik 29 jun 2009 16:26

Wat een gedoe zeg. Als iemand een paar keer een bepaald merk noemt is het gelijk spam. Hoe staan deze klokkenluiders tegenover de campa en cervelo spammers vraag ik me dan af? En ook als peerke1 een winkelier zou zijn, in hoeveree verschilt zijn "gespam" dan van die van andere winkeliers en handelaren op dit forum die ook nooit expliciet vermelden dat zij in die hoedanigheid optreden? Waarom is peerke1 of Moozes niet welkom en andere "commercielen" wel? Wordt dit forum steeds meer een theekransje van een kleine, xenofobe kliek/incrowd? (Ik stel het even zo om reacties/discussie uit te lokken).

moustache
Forum-lid

moustache 29 jun 2009 16:43

@AM-fan: kom er maar in! Effe IP checken maar.

@perik: campa spam?? Campa kan NOOIT spam zijn :D

evers
Forum-lid

evers 29 jun 2009 17:15

Excuses.. krijg net een pmtje binnen: het is de tweelingbroer dit keer :-)
Train ze!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 jun 2009 18:07

[quote="Moustache"]@AM-fan: kom er maar in! Effe IP checken maar.
[/quote]

Het kan niet hetzelfde IP-adres zijn, want dan had hij niet kunnen posten. De 2 IP-adressen waar Jan van Dijk (eigenaar van Moozes zaak in Helmond) zijn na het vorige voorval geblokkeerd.

@Perik. Mtbfool alias Jan van Dijk heeft in het verleden nog al wat waarschuwingen gekregen omdat hij her en der steeds z'n eigen handel aan 't promoten was. De druppel was een volledig conversatie die hij met zich zelf begon met 3 verschillende accounts om Moozes maar onder de aandacht te brengen en z'n eigen winkel te promoten.

Zolang deze andere Van Dijk alleen het gewicht van z'n fietsen post doet hij niets verkeerd.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie