Special thanks to:
mijn vader, voor het kopen van de fiets rond 1982
forum.fiets.nl
www.m-gineering.nl
www.sheldonbrown.com
mijn vriendin, die 2 weken alle troep en obsessiviteit tolereerde
en last, but not least,
Meneer Aandewiel, die ik vaker zag dan mijn bed. Maar nog altijd minder kost.
De basis was:
Een zwart Reynolds 531 frame (met Halfords stickers...)
Volledig Dura-Ace EX afgemonteerd, met 5vit, maar wellicht ook 6vit
2 oude kromme Mavic-velgen
Een vergaan katoenen stuurlint (waar ik als elfjarige, ik kon nog niet bij de trappers, een mooi gat in ben gevallen)
Naamloze buitenbanden
Vredestein binnenbanden
En nu:
Een inmiddels rood Reynolds 531 frame (zonder stickers)
Dura-Ace EX Remhendels
Dura-Ace EX Remschoenen
Dura-Ace EX voornaaf
Ultegra Remblokjes
Rigida Chrina velgen
DT Swiss spaken
Schalbe Lugano buitenbanden
Contintal binnenbanden
Surly Flipflop achternaaf
Shimano BMX Freewheel
Gerhard 42 tands voorblad
Dura-Ace EX Trapas
Dura-Ace EX cranks
Dura-Ace EX pedalen
Toeclipriempjes nylon
KMC ketting
Superslurf remkabels
Sakae Custom road champion stuur
Hoe heet het ook alweer stuurlint
SR-forged stuurpen
Tange levin balhoofd
SR Laprade zadelpen
Zadel onbekend
En het plaatje. Is het geen plaatje?
![Afbeelding](http://img256.imageshack.us/img256/9020/dsc03589jk1.th.jpg)
(Ik ga zo de ketting strakker zetten. Ik ben strak weggefietst, maar bij aankomst hing hij slapper. Dit kwam omdat de Surly-naaf fabrieksaf te strak was afgesteld. Eenmaal in de vork loopt hij aan, dus de bouten stonden een tikkie los. Met bevende knieeen naar Aandewiel, heb zijn conussleutels mogen lenen, want te koop had hij deze maat niet, en moet straks de naaf losser afstellen, zodat de vork hem pas echt vastduwt. Wat raar schijnt te zijn, met massieve assen, dat dit gebeurt.)