Ben me ervan bewust dat het een algemeen website probleem is, en niet het forum, maar toch: Ben ik de enige die zich gruwelijk irriteert aan de reclamebanner van procycling/tourpakket die bij iedere klik op de site opnieuw in beeld verschijnt? Ik ben me er zeker van bewust dat reclame op een website soms noodzakelijk is, maar dit doet voor mij het tegenovergestelde, ik blijf weg van de site, omdat ik geen zin heb in die irritante banner....
Groet,
Koen.
Irritante reclamebanner van Tourpakket
Inderdaad! Wilde er net een topic over aanmaken... Zelden zo'n irritante reclamebanner meegemaakt. Zeker als je de site vaker dan één keer per dag bezoekt vanwege het forum, hoewel ik de hoofdpagina ook zeker handig vind i.v.m. het algemene nieuws omtrent de fietswereld. Nu mijd ik die site voorlopig even totdat ze genoeg Tour de France pakketten hebben verkocht. Aan mij zullen ze hem in ieder geval niet slijten.
-
peter-1981
- Forum-lid
Zeker irri maar ach er zijn ergere dingen in het leven 
Lang leve de Ad-blokker add-on voor je browser.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Gelukkig zijn er nog steeds mensen zonder ad blockers. Anders zouden de adverteerders wel iets verzinnen waardoor wij ook weer advertenties krijgen te zien
ik ergerde me er ook aan, maar gelukkig is die alweer weg 
maar jongens wees blij, forums kunnen ook reclame naar je toe mailen bijvoorbeeld.
wij betalen niks voor dit forum, deze site moet het hebben van de reclame inkomsten;)
maar jongens wees blij, forums kunnen ook reclame naar je toe mailen bijvoorbeeld.
wij betalen niks voor dit forum, deze site moet het hebben van de reclame inkomsten;)
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009