Volgende week ga ik naar de franse alpen voor een weekje fietsen, vandaar dat ik even een nieuwe cassette heb gekocht zodat ik in ieder geval boven kom op de colls
Nu heb ik de handel gemonteerd, maar nu kan ik hem wel naar de twee grootste kransen schakelen, maar dan loopt hij wel op tegen het tandwieltje van mijn derailleur aan. Voor heb ik 50-39...
Ik de andere topics over dit onderwerp bekeken en er zijn verschillende sites als advies gegeven die heb ik dan ook bekeken, en geprobeerd met het dat 3de stelschroefje (de bovenste) dat goed af te stellen, maar het lukt maar niet.
Ik kan die schroef er helemaal indraaien, of uitdraaien.. ik zie ook geen verschil aan de stand van mijn derailleur?!... Kan het zijn dat die buitenste kransen gewoon te groot zijn voor mijn derailleur (complete dura-ace 9 spd groep)? of dat die stelschroef gewoon niet goed werkt...
Zeker als de ketting voor op 39 ligt en achter op 30 dan hangt de ketting redelijk slap... iemand enig idee hoe dit op te lossen is? of wat ik fout doe?
alvast bedankt!
gr,
Joost
©®