Wat is een goed (internet-)adres voor tubes?
Ben mij aan het orienteren op Vittoria (Corsa evo II) en Veloflex (Carbon) tubes.
Wat is een goed (internet-)adres om deze tubes te kopen? Daarbij denk in eerste instantie aan een goede prijs en snelle, goede service (/verzending).
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Wat is een goed (internet-)adres om deze tubes te kopen? Daarbij denk in eerste instantie aan een goede prijs en snelle, goede service (/verzending).
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb wel goede ervaringen met wiggle, snelle levering altijd en ze hebben best veel. Niet de goedkoopste overigens...
Voor tubes gebruik je bijv. deze link:
http://www.wiggle.co.uk/cycle/road/road ... lar-tyres/
Voor tubes gebruik je bijv. deze link:
http://www.wiggle.co.uk/cycle/road/road ... lar-tyres/
-
campasuper
- Forum-lid
bikecomponents.de en/of bikepalast.de
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Bestel regelmatig daar. Vorige week mijn zending weer binnen gekregen, binnen 3 dagen en de veloflexen keurig verpakt in een voldoende grote doos. De conti 4000gs waren daar ook relatief goedkoop, wil ik ook eens proberen.
KXlight schreef:Bikepalast heb ik inderdaad gezien. Veloflex is daar goed betaalbaar.
Hoe zijn de ervaringen met verzenden door bikepalast?
De prijzen voor tubes zijn seizoensgebonden. Service is zeer correct.
Al lang niet meer de goedkoopste zaak.
Ik heb de in druk dat Rolf Goelz (de nieuwe eigenaar en gerenomeerd wielrenner) niet goed weet welke kant op te draaien.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
-
campasuper
- Forum-lid
KXlight schreef:Bikepalast heb ik inderdaad gezien. Veloflex is daar goed betaalbaar.
Hoe zijn de ervaringen met verzenden door bikepalast?
Mijn ervaringen zijn positief.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
fdegrove schreef: De prijzen voor tubes zijn seizoensgebonden. Service is zeer correct.
Al lang niet meer de goedkoopste zaak.
Ik heb de in druk dat Rolf Goelz (de nieuwe eigenaar en gerenomeerd wielrenner) niet goed weet welke kant op te draaien.
Ciao,![]()
...dat maakt mij wel nieuwsgierig waar tubes dan goedkoper zijn. Kun je een tipje van de sluier oplichten?
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Bij velomotion. Ze zijn dan wel niet zo snel maar heb mijn bestelling altijd netjes ontvangen.