Door omstandigheden vertoont mijn carbon frame met blanke lak/vernis laag, meerdere krassen.
Ze zijn niet zo diep, maar toch je ziet ze.
De krassen zijn namelijk wit.
Nu is mijn vraag of er iemand weet hoe ik ze eruit kan krijgen?
Met blanke lak overspuiten, maar denk dat je dat gaat zien?
Of met een product de kader inwrijven, een of andere spray?
Al vast bedankt.
krassen blanke lak/ vernis carbon frame
Zelf heb ik met een lakstiftje blanke lak (voor een auto) wat beschadigingen weggewerkt op mijn voorvork (gelakt zwart carbon). Je kunt het beste de beschadigingen met een penseeltje wegwerken, en dus niet met de bijgeleverde "type-ex kwast". Andere optie is de lak er op te smeren en vervolgens met je vinger alle oppervlakkige lak weg te vegen zodat alleen de lak in de kras blijft zitten.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Tip.
Ga naar de dhz zaak en koop een rol doorzichtig tape.
Plak vervolgens een strook af op je schuine buis, de zadel buis en waar dan ook waar je fiets beschadigd word door steentjes ed.
Ik doe dit op al mijn fietsen en het beschermd heel goed.
Ga naar de dhz zaak en koop een rol doorzichtig tape.
Plak vervolgens een strook af op je schuine buis, de zadel buis en waar dan ook waar je fiets beschadigd word door steentjes ed.
Ik doe dit op al mijn fietsen en het beschermd heel goed.
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
maurice schreef:Een blik Commandant kopen bij de automaterialen zaak. Met zachte doek aanbrengen op de bekraste delen en poetsen maar. Bij diepe krassen meerdere keren herhalen.
Vooral bij gespoten/gekleurde delen kan commandant auto cleaner een uitkomst zijn! Maar pas wel op bij Metallic lak en zeer dun gespoten frames. Op mijn wit metallic van Tuyl met daarover deels een heel dun laagje rood zou ik niet niet of zeer zorgzaam gebruiken
Niemand zegt dat het moet,<br>
Hij heeft het over krassen in de blanke lak die op het carbon zichtbaar zijn. Geen enkel probleem lijkt me.
Op gelakte frames zonder blanke lak zou je na lang poetsen de lak eraf kunnen poetsen.
Hier is dat volgens mij niet het geval..
Op gelakte frames zonder blanke lak zou je na lang poetsen de lak eraf kunnen poetsen.
Hier is dat volgens mij niet het geval..
Niets is wat het lijkt..