Alles over vakanties op én met de fiets

gerrie knetemanclassic

santos
Forum-lid

santos 12 sep 2008 01:09

Ik ben benieuwd of er forummers zijn die al eens de gerrie kneteman classic hebben gereden en zondag weer mee doen.:rolleye:

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 12 sep 2008 11:05

Ik heb hem vorig jaar gereden. Erg goed georganiseerd en leuke tocht. Zou hem dit jaar weer doen ware het niet dat ik vandaag met vakantie ga.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 14 sep 2008 23:51

Was een erg leuke rit vandaag met mooi weer en behoorlijk wat wind.
De 150 km hebben we met een leuke ploeg gereden en ook nog wat forummers gespot (Diamond en Wouter).

Totaal andere rit dan vorig jaar toen er vanuit Alkmaar werd gestart. Ons "teamlid" Cervelootje (die door een misverstand de 104km reed) is zelfs eerste geworden in het eindklassement.
"Try not. Do or do not......there is no try"

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 14 sep 2008 23:54

k heb hem ook gereden de 150 km variant met plezier.. alleen jammer dat de tijdregistratie een beetje brak lijkt te zijn .. in die zin dat ik kennelijk niet gestart ben, en ook niet gefinished.. Terwijl ik volgens mij toch echt keurig door ieder poortje gereden heb .. tenzij er na t kopje en voor spaarndam nog een meetpunt was.. daar was ik de weg een beetje kwijt, k heb 7 km om gereden .. had uiteindelijk 160 km op de teller.. en ik had ook mijn "chip" keurig aan mijn snelspanner van mijn voorwiel vastgemaakt ..
:winkthumb:

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 14 sep 2008 23:59

Dat is zeker vreemd maar uiteraard niet uitgesloten, het blijft electronica helaas.....
"Try not. Do or do not......there is no try"

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 15 sep 2008 15:58

@ Hendrikjan: Ah jij dus ook, heb zelf ook de 150 gereden en kom ook niet op de lijst voor. Ik heb de organisatie ook even een mailtje gestuurd maar hier nog geen reactie op gehad.

En over de tocht zelf, leuke route (ook al ging deze grotendeels over voor mij bekend terrein) goed georganiseerd met duidelijke bewegwijzering en ruim voldoende eten drinken bij de stops.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 15 sep 2008 16:49

[quote="andromeda"]Was een erg leuke rit vandaag met mooi weer en behoorlijk wat wind.
[/quote]

Dan is de Friesland forumrit een mooie training geweest! :)

Lijkt me ook wel een leuke rit om eens te rijden. Weer eens wat anders dan alleen maar omhoog en omlaag of stuiteren over kasseien. Maar op één of andere manier komt het me nooit uit. Nou ja, misschien volgend jaar.

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 15 sep 2008 17:25

[quote="cliors"]@ Hendrikjan: Ah jij dus ook, heb zelf ook de 150 gereden en kom ook niet op de lijst voor. Ik heb de organisatie ook even een mailtje gestuurd maar hier nog geen reactie op gehad.

En over de tocht zelf, leuke route (ook al ging deze grotendeels over voor mij bekend terrein) goed georganiseerd met duidelijke bewegwijzering en ruim voldoende eten drinken bij de stops.[/quote]

Dat had ik ook.. Ik had de hele tijd zo'n gevoel van "hey zijn we nu hier!" en "hey dit ken ik" , maar op de een of andere manier was de route op een zodanige manier inelkaar gelust dat het me toch iedere keer veraste waar ik was :)

Zal wel aan mijn orientatievermogen liggen :)
:winkthumb:

IBAN
Forum-lid

Gebruikersavatar IBAN 15 sep 2008 19:39

Vond het zelf wat te druk op veel plekken. De fietspaden waren te smal waardoor je op veel plekken niet kon inhalen. De route op zich was mooi, maar niet voor zoveel mensen. En dat stuk door de stront was ik ook niet blij mee. Mijn fiets ziet er niet uit! Leuk om een keer gedaan te hebben maar volgend jaar sla ik over.

BTW: Iemand nog iets vernomen over de man die gereanimeerd werd?
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master

cervelootje
Forum-lid

cervelootje 16 sep 2008 11:28

Ja mannen en vrouwen het was een leuk ritje! Jammer dat ik ongetraind was anders had ik zeker met ons groepje de 150 gereden. Maar goed misschien een optie voor volgend jaar.
En Iban heeft gelijk de paden waren wat smal want om in te halen was er weinig ruimte, van die stront heb ik weinig gemerkt. Maar dat zal wel komen omdat dat spul niet aan je banden blijft zitten als je boven de 40 km/u fietst:-)
reclame

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 16 sep 2008 12:52

voor die stront had je ook de 150km moeten rijden ipv de 100;)
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

osensei
Forum-lid

osensei 16 sep 2008 20:20

Was een hele leuke tocht, zo mogelijk een leukere route dan vorig jaar.
Het was inderdaad wat smal af en toe, zó smal zelfs toen er een grote lichtgroen metallic amerikaanse OldTimer ff de weg opkwam er een behoorlijke noodstop gemaakt moest worden.
Ik heb er het rubber van mijn achterband in ieder geval op verbrand, (foto volgt, en het rook best lekker :D ) en uiteindelijk kwam ik op 158km uit.
Jammer dat het gemiddelde laag ligt als je i.v.m. spaakbreuk tijdje bij de materiaalman staat.
Verder hele leuke en best goed georganiseerde tocht.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

Plaats reactie