Heb een biopace krank set van een beschadigd frame gesloopt. Ook een deore derailleur set. Alles nauwelijks gebruikt en in prima conditie.
Vraag me af of het de moeite loont dit spul eens uit te testen. Heb geen ervaring met "biopace". Op diverse sites, zoals vaak, lees je er tegenstrijdige menigen over.
Heeft iemand er interessante ervaringen mee? Of was "biopace" de zoveelste marketing slogan die het niet heeft waar gemaakt en is het alweer lang helemaal passé?
biopace
Is zeker niet ongeveer hetzelfde, ovaliteit rotot is een kwart slag gedraaid tov biopace. Als rotor werkt biopace dus zeker niet. je moet natuurlijk rijden met wat je zelf lekker vind, maar theoretisch kan biopace eigenlijk ook niet werken, rotor heeft een wat beter theoretisch verhaal.
Ooit actief als Ophetkantje
thja14 schreef:Is zeker niet ongeveer hetzelfde, ovaliteit rotot is een kwart slag gedraaid tov biopace. Als rotor werkt biopace dus zeker niet. je moet natuurlijk rijden met wat je zelf lekker vind, maar theoretisch kan biopace eigenlijk ook niet werken, rotor heeft een wat beter theoretisch verhaal.
En dat verhaal is?
Twee dingen zijn oneindig: het universum en de domheid van de mens, maar van het eerste ben ik nog niet zeker. (Albert Einstein)
Berrre schreef:thja14 schreef:Is zeker niet ongeveer hetzelfde, ovaliteit rotot is een kwart slag gedraaid tov biopace. Als rotor werkt biopace dus zeker niet. je moet natuurlijk rijden met wat je zelf lekker vind, maar theoretisch kan biopace eigenlijk ook niet werken, rotor heeft een wat beter theoretisch verhaal.
En dat verhaal is?
Ik heb nog nooit iemand harder zien rijden door een theoretisch verhaal, alleen mijn portemonee werd er in het verleden leger van.