Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Tubeless clincher, blijvertje of proefballon?

bazz
Forum-lid

bazz 10 okt 2008 23:33

poets schreef:maar die vieze sealant zit er dan toch in of maakt dat niets uit ?

Lekker vettig :D

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 11 okt 2008 13:19

Ik doe er bij een groot lek gewoon een binnenband in. Voor het mooie is het handig als je dan thuis de boel ff schoonmaakt, dus binnenband er weer uit. Je kan het ook laten zitten doe ik ook wel eens.

_pino_
Forum-lid

_pino_ 17 jul 2009 14:03

colnagofreak schreef:
Niklas2 schreef:
Master B schreef:
Ik vraag me toch alleen af wat te doen als je lek rijdt...

Een biba er in doen en verder fietsen.

Of
"Voor onderweg is er Fast Air Spray, dat kleine gaatjes tot 1 mm herstelt en de band weer op spanning brengt"

Helaas niet goedkoop, en bij echt lek ben je het voordeel van tubeless met die binnenband weer kwijt!

Weet iemand waar ik de fast'air en andere Hutchinson produkten kan kopen/bestellen?

Technisch vragen :

-Ik check na iedere rit mijn banden op steentjes, waarbij ik mijn banden leeg laat lopen, dit zou dus niet mogelijk zijn wanneer ik fast'air preventief gebruik?

-Ik heb ergens gelezen dat het vrij lastig is om 'on the road' in geval van nood een binnenband aan te brengen, zijn er mensen met ervaring die hier iets over zouden kunnen zeggen?

-Indien je fast'air preventief gebruik hoe hod je dan je banden op spanning en hoe controleer je het beste op steentjes etc?

-Hoe lang gaat een Hutchinson Fusion 2 bij jullie ongeveer mee?

Plaats reactie