Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Afmontage Litespeed Archon

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 26 feb 2011 00:08

T i n u z schreef:@body; De Litespeed van mijn vader (de bovenstaande blauwe) wordt momenteel kaal gemaakt krijgt nieuwe originele Litespeed stickers en een zwarte voorvork...

Dit alles omdat hij na een paar maanden de eerste lakschade kreeg en nu na anderhalf jaar verder het niet leuk meer is hoeveel beschadigingen op de fiets aanwezig zijn.

Afgelopen Bikemotion met dhr. Van Herwerden zelf over het voorval gepraat en hij raden mij dit aan. Litespeed heeft het laken van titanium frames nog niet in de vingers, hetgeen niet verwonderlijk is, omdat het materiaal zo glad is en lastig valt op te ruwen voordat het gespoten wordt. De lak hecht niet goed aan het frame...

Een blanke versie kopen dus! ... :)

Zodra die van mijn pa weer is opgebouwd zal ik een nieuwe foto plaatsen. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Het is uiteindelijk een Siena geworden zonder lak.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

fizik
Forum-lid

fizik 26 feb 2011 10:39

@ Tinuz: Een schoonheid, dat moet het wel worden. Ben benieuwd naar je uiteindelijke fiets. Ik vind die Tune-onderdelen dan juist wel gaaf. Eens een keer wat anders.

Plaats reactie